fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתי ניתן לחזור לעבודה אחרי מתיחת פנים?

אם נרצה או לא, ככל שמתקדמים בגיל, יותר ויותר קמטים צצים להם בעור הפנים ובאזורים אחרים בגוף, כמו הצוואר למשל. ישנן נשים שהקמטים אצלן מועטים יותר וישנן נשים (וגם גברים) שמצבן חמור יותר. כל מקרה לגופו, ועניין זה קשור לפרמטרים שונים שביניהם גנטיקה, חשיפה יתרה לאור השמש וגם עישון.

מתיחת פנים הוא הליך המתבצע על ידי כירורג פלסטי בכיר. רבות הן הנשים המתעניינות זה בתקווה שהוא יחזיר להן את מעיין הנעורים. ההליךהניתוח מטרתו לטפל בקמטים המופיעים עם הגיל ובסימני הזדקנות אחרים, ולאחריו המנותחת תיראה צעירה יותר.

הרמת עפעפיים

כיצד מתבצע הניתוח ?

מתיחת פנים היא הליך המתבצע בהרדמה כללית, כאשר הרופא המנתח מהדק את שרירי הפנים והן את שרירי הצוואר. את עודפי העור כורתים, ולאחר מכן תופרים את כל אותם האזורים עם חוטים נמסים. נושא מהותי הקשורלניתוח הוא הידוק אופטימלי ככל האפשר של מעטפת השרירים באזור הפנים, כאשר המטרה היא לא ליצור עיוות בתווי הפנים ומגבלה בתנועת האיברים השונים בהם.

מה קורה לאחר הניתוח ?

רבות מהמועמדותלניתוח מתעניינות לא רק עצמו, אלא במה שמתרחש לאחריו. כאן הכוונה היא להליך ההתאוששות וטווח הזמן בו ניתן לחזור לשגרה מלאה. לכן, חשוב מאוד להיות מודעים לכמה עובדות. בראש ובראשונה, יש להתייחס לריפוי הפצעים באזור המנותח. ככל שאספקת הדם טובה יותר, כך הריפוי יהיה מהיר יותר. מי שמעשן, הן לפניהניתוח והן לאחריו, עליו להיות מודע לכך שהעישון מזיק להליך זה באופן בלתי מבוטל. בהחלט מומלץ להפסיק לעשן כשבועיים לפניהניתוח ולאחרהניתוח אין לעשן במשך חודש.

כאשר עוברים מתיחת פנים, נשאלת השאלה לגבי ימי המחלה. לנשים רבות חשוב מאוד לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. לאחר יום משוחררת המטופלת לביתה, עם הורדת התחבושות והוצאת הנקזים. לאחר כל זאת, יש לנוח בבית בין 10-7 ימים. עם תום התקופה, בהחלט ניתן לחזור לשגרה אולם לא באופן מיידי אלא בהדרגה. חשוב לציין שיש להגיע לביקורת לאחר עשרה ימים, ופעם נוספת לאחר חודש.

חזרה לעבודה לאחר ההתאוששות

מתיחת פנים אמנם מצריכה תקופה של התאוששות ונשים רבות מעסיקות עצמן בשאלה, מתי יוכלו לחזור לעבודה. כאן מדובר בסוגיה שהתשובה עליה אינדיבידואלית. ישנן נשים אשר יוכלו לחזור למקום עבודתן כבר לאחר שבועיים וישנן כאלה שיידרש להן יותר זמן, והן יוכלו לחזור לאחר שלושה שבועות – כל מקרה לגופו.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן