fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

ניתוח מתיחת פנים

פתרון מושלם לסימני הזדקנות

פנים חלקות

מילוי קמטים במצח

מילוי קמטים במצח הוא הליך קוסמטי פשוט הנעשה באמצעות החומרים חומצה היאלרונית ובוטוקס. קמטי ההבעה באזור המח משווים מראה מבוגר ולא אסתטי לאנשים רבים, שמבקשים להיפטר מהם. אם אפשר לעדן את קמטי ההבעה והמימיקות ולהחליק את העור, מדוע לא לעשות זאת. היום הליך ההזרקה הוא מהיר פשוט, לא כואב וגם לא כבד בכיס. מדובר בהליך קוסמטי אסתטי נגיש, שהפך בעשור האחרון להיות זמין ומקובל ממש כמו כל טיפול פנים אחר.

חומרי המילוי כמו חומצה היאלרונית, על סוגיה, מתאימים לחריצים עמוקים יותר שהבוטוקס לא מועיל במקרה שלהם. חומר המילוי ממלא את השקע שנוצר ומחליק את הקמט עד להעלמתו באופן מוחלט. עם הזמן, החומר נספג ונעלם, ויש לחדשו אחת לתקופה. כך גם לגביי הבוטוקס. הבוטוקס מתאים להחלקה ולמניעה של היווצרות פיס קמטי הבעה שונים. אולם ברגע שכבר נוצר 'חריץ', החומצה ההיאלרונית היא הפתרון כיוון שבוטוקס הוא אינו חומר מילוי למעשה.

כמובן שכמות החומצה ההיאלרונית או הבוטוקס הנדרשת משתנה מאדם לאדם, ותלויה בחומרת הקמטים, בעומק הקמטים בעור, במיקומם, בנתונים הטבעיים של מבנה הפנים, וגיל המטופל/ת.

 

מתי מזריקים חומצה היאלרונית ומתי בוטוקס?

חומצה היאלרונית היא חומר שקיים באופן טבעי בעור ומעורב בתהליכי תיקון רקמות, ויוצר צמיגיות בנוזלים טבעיים בגוף ועל ידי כך גורם לנפח רקמה.

בוטוקס הוא סוג של רעלן הנוצר מחיידקים (קלוסטרדיום בוטוליניום), ומופק כיום באופן מלאכותי. בשימוש הקוסמטי החומר אינו רעיל, רק גורם להחלשה של שרירי הפנים, ועל ידי כך מפחית את קמטי ההבעה.

על כן, השיקול איזה חומר להזריק והיכן, תלוי באזור בפנים, ובמידת הקמטים הקיימים, באזורים רחבים שזקוקים להעלמת קמטים והחלקה כמו המצח, יתאים הבוטוקס, ואילו בלחיים או בזוויות הפה, היכן שצריך לייצר נפח, תתאים החומצה ההיאלרונית. מומלץ לפנות לייעוץ לפני טיפול, מומלץ לבדוק אם כדאי לשלב הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות הזרקות.

המצח הוא אזור גדול מאוד בפנינו – אצל חלקנו הוא בולט יותר ואצל חלקנו פחות. אזור זה מושפע מהבעות הפנים שלנו. דמיינו אדם שמרים גבות או נבהל: שרירי המצח שלו זזים ונוצרים בהם מעין קפלים קטנים.
אפשר להשוות זאת ל"קמט" שנוצר בקרטון חלק כתוצאה מקיפולו. הבוטוקס מפסיק את תנועת הקיפול כביכול של הקרטון ואולם אם הקיפול נמשך זמן רב ה"קמט" או החריץ יהיו עמוקים יותר ואז בוטוקס (הפסקת הקיפול או הפסקת פעולת השריר שגורם לקמט) -לא יספיק ונצטרך למלא הקמטים או החריצים בחומר מילוי. הזרקת חומר לקמטי המצח נועדה למנוע מצב זה ומטרתה היא להחליק את הקווים שנוצרים כתוצאה מפעולות השרירים מתחת לעור הקמטים במצח .

מי מתאים למילוי קמטים במצח ?

כל מי שחש כי הבוטוקס לא מספיק עזר למחוק הקמטים העמוקים. המטרה של אנשים אלו היא למנוע מצב שכזה ולהחליק את הקווים שנוצרים כתוצאה מפעולות השרירים במצח.

ניתוח מתיחת פנים עם ד"ר אברהם אמיר

ד"ר אברהם אמיר, מנתח פלסטי בכיר, מציע ניתוח מתיחת פנים כפתרון מושלם לסימני הזדקנות. עם יותר מ-25 שנות ניסיון ואלפי ניתוחים מוצלחים, ד"ר אמיר מצליח לספק לך תוצאות מרשימות ולהבטיח לך ייעוץ מקצועי וליווי צמוד גם לאחר הניתוח.

למה לבצע ניתוח אצלנו?

פגישת ייעוץ מקצועי

ד"ר אברהם אמיר יספק לך הסבר מקיף וייעץ לך בכל שלב של התהליך.

ליווי ומעקב

ד"ר אברהם אמיר יספק לך הסבר מקיף וייעץ לך בכל שלב של התהליך.

מחירים הוגנים ואפשרויות תשלומים

ד"ר אמיר מציע מחירים הוגנים ואפשרויות נוחות לפריסת תשלומים.

סגן מנהל מחלקה בבילינסון​

ד"ר אברהם אמיר כיום גם סגן מנהל במחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים בילינסון, מה שמבטיח יכולת וידע מתקדם.

למה לבצע ניתוח אצלנו?

סגן מנהל מחלקה בבילינסון

ד"ר אברהם אמיר כיום גם כסגן מנהל במחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים בילינסון, מה שמבטיח יכולת וידע מתקדם.

מחירים הוגנים ואפשרויות תשלומים

ד"ר אמיר מציע מחירים הוגנים ואפשרויות נוחות לפריסת תשלומים.

פגישת ייעוץ מקצועי

ד"ר אברהם אמיר יספק לך הסבר מקיף וייעץ לך בכל שלב של התהליך.

ליווי ומעקב

ד"ר אברהם אמיר יספק לך הסבר מקיף וייעץ לך בכל שלב של התהליך.

הניתוח מטפל ב:

הניתוח מטפל ב:

לקוחות - לפני ואחרי

מתיחת פנים יכולה להשפיע על ביטחון העצמי, המראה הכללית ואף על הסיכויים להתקבל למשרות חשובות. ד"ר אמיר מתעסק באופן אישי עם כל מטופל/ת ומתאים את התהליך לצרכים ייחודיים.

לאחר הניתוח, יש אפשרות לשלב טיפולים פנימיים כמו ניתוח עפעפיים, מילוי נפחים והזרקת בוטוקס לתוצאה מושלמת.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן