fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתיחת פנים מחיר – ממה מורכב המחיר?

כמה עולה מתיחת פנים

אנשים רבים שפונים אל מרפאת ד"ר אמיר אברהם שואלים כמה עולה מתיחת פנים. אכן, מדובר בשאלה חשובה עקב ההוצאה הגבוהה יחסית להתערבויות אסתטיות אחרות. יחד עם זאת, לשאלה זו אין תשובה אחת ויחידה שכן היא תלויה במספר פרמטרים כגון הטכניקה הספציפית שבה משתמשים, החומרים וסוג ההרדמה, ומעבר לכך כל מוסד גובה מחיר שונה בהתאם למוניטין של המנתח, עלות האשפוז, אנשי צוות נוספים וכדומה.

מתיחת פנים

כמה מילים על מתיחת פנים

לפני שנבחן את הפרמטרים שקובעים את עלויות מתיחת הפנים יש להבין במה כרוך ההליך. על פי רוב מדובר שמבוצע בהרדמה כללית בו מוזרקים בתחילה נוזלים אל הפנים והצוואר, וזאת כדי להקל את הפרדת הרקמות בהמשך. לאחר מכן מבצע ד"ר אברהם הידוק של מעטפת שרירי הצוואר והפנים, כריתה של עודפי עור ותפירה הנעשית באמצעות חוטים נמסים. בהליך זה ניתן לטפל למעשה בכל אזורי הפנים לרבות בלט של שקיות השומן בעפעפיים, התרוקנות של המלאות בעצמות הלחיים, ועודפי עור בעפעפיים, בצוואר ובפנים. זאת בנוסף לטיפול בצניחה של רקמות הלחיים משני הצדדים של הלסת, ובהיעלמות או טשטוש של הזווית החדה שבין הצוואר לגבול הלסת התחתונה.

אילו גורמים משפיעים על עלות הניתוח ?

כאמור, ישנם מספר גורמים הקובעים את מחירה של מתיחת פנים. כך למשל, במידה שהניתוח מבוצע במוסד בעל מוניטין רב השוכן באזור המרכז, בדרך כלל יהיו עלויות חדר הניתוח גבוהות באופן משמעותי ממקום השוכן באזורי הפריפריה. כמו כן, במידה שהניתוח כולל הרדמה מלאה המחייבת נוכחות של רופא מרדים יושפעו העלויות מהמוניטין והוותק של מומחה זה, כמו גם מהימצאותם של אחיות ואנשי צוות נוספים בעת הניתוח . הבדל משמעותי נוסף טמון בסוג הניתוח . לדוגמא, בכל המקומות ייגבה עבור מתיחת פנים בחוטים מחיר נמוך בהרבה מאשר על בהרדמה מלאה. ההתערבות הראשונה נמשכת בממוצע 3 שעות פחות מאשר הניתוח המלא והדבר יתבטא כמובן בעלויות חדר הניתוח . כל אלו בנוסף להבדלים במשך האשפוז, הרדמה מקומית (כפי שנעשית בחוטים) או מלאה, החומרים שבהם משתמשים ועוד – משפיעים בסופו של דבר על העלויות הסופיות.

בחירה נבונה ומושכלת

ההבדלים בין מתיחת פנים אחת לאחרת עשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים כתלות בפרמטרים שצוינו לעיל. מאחר שמדובר בהבדלים משמעותיים מומלץ לבצע בדיקות מקדימות באמצעות השוואות, היוועצות במכרים שעברו טיפולים אלו, קבלת המלצות וכמובן שיחה עם המרפאה המטפלת. יחד עם זאת, חשוב שלא לבחון את הדברים רק בפרספקטיבה של עלויות, שכן מחיר נמוך עשוי להעיד על מנתח חסר ניסיון המצוי בתחילת דרכו, או על שימוש בחומרים שאינם האיכותיים ביותר. הניסיון מורה כי עדיף להיפרד מכמה אלפי שקלים נוספים מאשר למצוא את עצמכם מאוכזבים ומרירים לנוכח תוצאות ירודות.

למידע נוסף על ניתוח מתיחת פנים בחוטים ומיני מתיחת פנים פנו אל מרפאת ד"ר אמיר אברהם דרך האתר.

לעיתים רוצים רק להעלים את הקמטים במצח וישנם פתרונות כמו מילוי קמטים באמצעות בוטוקוס

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן