fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

האם ניתן לשלב הרמת עפעפיים עם טיפולים נוספים?

לעפעפיים בדרך כלל לא מיוחסת חשיבות רבה ביחס לחלקים אחרים בפנים של האדם, אך יש בהם משמעות אדירה למראה פנים צעיר. עם הגיל, נוצרים סביב העפעפיים שקיות וקמטוטים, מה שמסגיר מיד את התרופפות העור. הרמת עפעפיים משפיע מאוד על המראה הצעיר של הפנים.

מתיחת בטן - החלמה

סוגי שונים

מכיוון שהעפעפיים העליונים והעפעפיים התחתונים נפרדים, הם דורשים ניתוחים שונים ונפרדים, ולמעשה לא ניתן לאחד אותם. הרמת עפעפיים עליונים הוא יחסית קצר, בהרדמה מקומית, ולרוב הוא לא נמשך יותר משעתיים. בתהליך פשוט למדי מתבצע חתך שדרכו מוציאים את שקיות השומן, ויוצרים מתיחת שריר בעזרת עודפי העור. הצלקת כמעט שלא נראית לעין וההחלמה מהירה וקצרה מאוד. כאשר מדובר עפעפיים תחתונים, ניתן להוציא את עודפי השומן והעור דרך חתך קטן, ולעתים אפשר להוציא אותם דרך פנים העפעף ואז לא צריך כלל לבצע תפר. זה גם אורך כשעתיים, ומשך ההחלמה מעט ארוך יותר, ויכול להגיע עד לשבועיים.

בשני המקרים, ניתן לשלב עם הרמת עפעפיים פנים נוספים, ביניהם הרמת גבות ומתיחת פנים, אשר יביאו למראה פנים צעיר יותר. שילוב טיפולים יעיל במיוחד, מכיוון שניתן לבצע חלק גדול מהטיפולים דרך אותו החתך, מה שחוסך חתכים נוספים.

החלמה מניתוח משולב

 

ברוב המקרים, ההחלמה מ באזור הפנים יחסית קצרה, ושילוב הניתוח מקצר אותה עוד יותר. בעוד ש שנעשים בנפרד יוצרים חתכים רבים יותר ודורשים החלמה נפרדת לכל , בשילוב כמות החתכים קטנה יותר ואזורים שונים יכולים להחלים במקביל.

בדרך כלל המטופלים משוחררים הביתה כבר ביום הניתוח , ואם מקפידים כמו שצריך על ההוראות שניתנות להם, ההחלמה אמורה להיות מהירה. במקרה של הרמת עפעפיים יש להקפיד להניח רטיות קרות על העפעפיים להקלה בכאב ובנפיחות. מלבד הרטיות חשוב להשתמש בטיפות עין המייצרות לחות, וכמובן ליטול אנטיביוטיקה בשביל למנוע זיהומים אפשריים. תיתכן אדמומיות באזור, אך אין צורך להתרגש מכך, זוהי תופעה שכיחה והיא עוברת מעצמה בתוך כמה ימים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן