fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מדוע קיימת דרישה לניתוח מתיחת בטן בגילאים מבוגרים?

בגילאים המבוגרים, הגוף עובר שינויים רבים. הטבע עושה את שלו ולא תמיד קל לנו להסתגל לשינויים הללו. אולם, שלא כמו בימים עברו, כיום כבר יש מה לעשות בנדון.

מדוע נדרשת מתיחת בטן?

בראש ובראשונה, צריך לדעת כי מי שאמון על מלאכת הניתוח הוא כירורג פלסטי בכיר, ורצוי שיהיה זה אחד עתיר ניסיון שזה מכבר ניתח מספר רב של אנשים בהצלחה. מתיחת בטן מיועד לרוב לאנשים מבוגרים, לאנשים שעשו דיאטות ואיבדו ממשקלם, וכתוצאה מכך עורם הפך לרפוי. נוצר מצב שמצטברים עודפי שומן שאין שום דרך לסלקם מלבד . מראה עור רפוי איננו אסתטי לכל הדעות.

מטרתו של הניתוח היא להסיר את כל אותם העודפים, למתוח את הבטן ובנוסף לחזק את השרירים. אנשים מבוגרים הם בין המועמדים לבצע מתיחת בטן בשל תופעות פיזיות המופיעות בגילאים אלה, וישנן עוד קבוצות אחרות.

שאיבת שומן

מה קורה בגילאים המבוגרים?

מתיחת בטן מתאים גם לאנשים מבוגרים בגילאים מתקדמים. למעשה, הם בהחלט נחשבים למועמדים אידאליים, וזאת מכיוון שבגילאים הללו חלים שינויים, הגוף איננו גמיש כפי שהיה לפני כן ודווקא אזור הבטן הופך לרפוי. מן הסיבה הזו, רבים מהאנשים הנמצאים בשלבים מתקדמים בחייהם יהיו מעוניינים לבצע את הניתוח ולהשיג את התוצאות הרצויות.

מועמדים נוספים לניתוח

מתיחת בטן מיועדת הן לנשים והן לגברים אשר דופן הבטן שלהם חלשה, והם סובלים מעודף שומן באזור זה. מדובר במקרים בהם אין שום דרך אחרת לפתור את הבעיה – לא תתאים כאן תזונה נכונה ואף לא פעילות ספורטיבית. למעט זאת, המועמדים לניתוח חייבים להיות אנשים בריאים. ישנם עוד מועמדים המתאימים להליך הניתוח י: כאן מדובר במי שביצע דיאטה ונוצרו אצלו עודפי עור. אולם, הניתוח מתבצע לא במהלך הדיאטה אלא רק לאחר הגעה למשקל הרצוי.

עוד קבוצות המועמדות לניתוח

גם לנשים אשר עברו כמה לידות, מתיחת בטן יכולה בהחלט להתאים. לא רצוי לעשות זאת אם הן מתכננות לידות עתידיות מכיוון ששרירי הבטן עלולים להתרופף שוב לאחריהן. נשים אשר כבר ילדו לא יוכלו לבצע את הניתוח מידית, ויהיה עליהן להמתין לפחות 3 חודשים. התוצאות נראות לאחר 4 חודשים עד חצי שנה. ובכל זאת, ישנן גם נשים שעדיין לא ילדו ומעוניינות לעבור את הניתוח בשל סיבות אסתטיות, גם הן מועמדות ראויות.

מי אינו מתאים לניתוח ?

רצוי להדגיש כי מתיחת בטן איננו מתאים למעשנים ואיננו מתאים לאנשים הסובלים מזיהומים שונים או מהתקררות – הם יאלצו לדחות את הניתוח על מנת למנוע סיכונים. אנשים מעשנים חייבים להפסיק לעשן כמה חודשים לפני הניתוח .

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן