fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

באילו סימני הזדקנות מטפל מתיחת פנים?

מתיחת פנים, המשולב, במקרים מסוימים, עם מתיחת צוואר, מיועד לגברים ולנשים הסובלים מצניחה ומרפיון של העור באזור הלחיים בקו הלסת והצוואר, הנגרמים, לרוב, כתוצאה מתהליך ההתבגרות. מתיחת פנים מסייעת למצבים אלו של הצטברות שומנים באזור הלסתות והצוואר וכריות לחיים צנוחות. לצד התרומה הבריאותית משווה הניתוח למטופל/ת מראה צעיר ורענן.

הזרקת בוטוקוס למצח

ניתוח מתיחת פנים כולל את הידוק, מתיחת הצוואר, הדגשת קו הלסת, טשטוש הקמטים בצידי הפה ומילוי אזור עצמות הלחיים. משך זמן ההחלמה מה הוא כ-10 ימים, אך לאחר מכן ניתן לראות שינוי משמעותי מאוד. הנה מספר בעיות שבהן מטפל ניתוח מתיחת פנים:

  • עודפי עור בפנים, צוואר ועפעפיים – עם תהליך ההזדקנות, עור הפנים מאבד מגמישותו ומופיעים בו קפלים וקמטי הבעה. הן חשיפה מרובה לשמש והן עישון סיגריות תורמים לתהליך זה. מתיחת פנים נועד לתקן את נזקי הזמן ולהעניק לפנים מראה צעיר יותר.
  • התרוקנות המלאות בעצמות הלחיים – התרוקנות המלאות באזור עצמות הלחיים מהווה גורם מפתח, המשפיע על דלדול וצניחת העור בחלק התחתון של הפנים. כתוצאה מדלדול זה, נוצרים קפלי עור וקמטים, אשר מתבלטים עם חלוף השנים. התופעה מובילה לכך שקמטי ההבעה מתחילים להעמיק וישנה הצטברות של העור באזור התחתון של הפנים. השבת המלאות אל עצמות הלחיים מאפשרת מראה רענן וצעיר, נטול קמטי הבעה בולטים.
  • בלט שקיות השומן בעפעפייםעודף עור בעפעפיים עליונים הוא אחת הסיבות השכיחות לפנייה לרופא עיניים בתחום הכירורגיה הפלסטית. עם השנים חלים שינויים בעור העפעפיים, בפנים ובמיקום השומן הארובתי. אובדן אלסטיות בעור וירידה בנפח של הרקמות גורמים לשינויים אסתטיים, לתחושת כובד, להפרעה לשדה הראייה ולעייפות. מתיחת פנים מסייע בפתרון בעיות אלו.
  • צניחת רקמות הלחיים משני צדי הלסת – במרוצת השנים, השומן בפנים עובר שינויים רבים, לרבות צניחה ואובדן נפח. כתוצאה מכך ישנו תהליך מתמשך של אובדן נפח בעצמות הלחיים. ניתן לפתור בעיה זו במספר צורות. ניתן למלא את עצמות הלחיים לאחר מתיחת פנים ולהשלים את הפעולה.
  • הצטברות השומן מתחת לסנטר – מה שמכונה "סנטר כפול" הוא בעצם מצב של הצטברות שומן בצוואר. במצב זה, הצטברות השומן בצוואר תתרכז מתחת לסנטר המקורי ויווצר מעין "סנטר נוסף". להסרת הסנטר הכפול מתבסס על שאיבת השומן העודף מהצוואר. זו פעולה פשוטה יחסית, ללא תופעות לוואי משמעותיות.
  • היעלמות או טשטוש הזווית החדה בין גבול הלסת התחתונה לצוואר – על מנת לחטב את אזור הצוואר יש לטפל בלסת התחתונה שדורשת סוג של הידוק השריר והעור, המתבצע על ידי פעילות ית. מעבר לקו הלסת, מתווסף גם שומן אל אזור הלסת התחתונה, אשר יוצר, גם אצל צעירים, מראה שאינו חד.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן