fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

הצלחתם להרזות? השלב הבא – מתיחת הבטן

חולמים על בטן חטובה ושטוחה? בעזרת הליך מתאים תוכלו להביא אותה למצב בו סביבתכם עוד עלולה לקנא בכם. כיצד זה יקרה?

בשורות הבאות ניתן את הדגשים  מתיחת בטן שנחוץ לעתים לאחר הרזיה שנבעה מלידה, דיאטה, נטילת תרופה או מחלה.

ברוב המקרים מדובר כמובן בהרזיה קיצונית או במיוחד בגילאים מבוגרים יותר. על כל הסיבות הללו שהביאו לירידה במשקל ובנסיבות המתאימות, ניתן להתגבר על ידי של מתיחת בטן.

צלקת מניתוח מתיחת בטן

יותר ויותר אנשים כיום מקפידים להיראות טוב ומעניקים חשיבות גדולה למראה החיצוני שלהם. לאור העובדה כי הבטן היא אזור שקשה לחטב בדרכים רגילות של ספורט ודיאטה בשל עודפי העור המופיעים בו, מרבית האנשים ניגשים לניתוח ולא מתחרטים על כך. אנשים הסובלים מבטן רחבה עם עודפי עור חשים לא טוב עם עצמם ונמנעת מהם ההרגשה הטובה במרבית המקומות שהם מצויים בהם.

כדי להשלים את העבודה – מתיחת הבטן חשובה! ניתוח מתיחת בטן אינו מסובך יתר על המידה וחשוב מכך: אין צורך לחשוש ממנו, כי בשבועות שאחרי הניתוח אפשר לחזור לניידות ופעילות רגילה בהדרגה. השתדלו לא להזניח את הניידות והתנועות.

נתון נוסף שחשוב לדעת הוא שבמהלך החודש שאחרי מתיחת בטן חשוב לשאת חגורת בטן כדי לסייע בהצמדת העור ולמנוע בצקות ובעיות אחרות. משמעת בחודש הראשון תניב למנותחי מתיחת הבטן תוצאה חיובית לעתיד ואם ישמרו על התוצאות, סביר שלא יצטרכו לעבור עוד כזה בשנים שלאחר מכן. חשוב פשוט לשמור על משקל גוף נורמלי ולחזק את שרירי הבטן בפעילות אקטיבית.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן