fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתיחת פנים – באיזה גיל ניתן לבצעו?

ניתוח מתיחת פנים הוא מורכב ופופולרי מאוד ונועד בעיקר לנשים וגברים המעוניינים לפסל את מראה הפנים שלהם באופן מהודק ואסתטי יותר, המשווה מראה פנים צעיר. עם הגיל, העור מזדקן ונעשה רופף ומקומט, מה שגורם למראה פנים מבוגר ולעתים אף עייף ולכן, מתיחת פנים הוא מבוקש מאוד.

למרות שיש מגוון של דרכים יות וקוסמטיות שנועדו להילחם בקמטים ולשוות מראה פנים צעיר, מתיחת פנים ידוע בתור הדרך היעילה והמוצלחת ביותר לעשות זאת, בעיקר מפני שדרכו ניתן להגיע לתוצאות מדויקות שמחזיקות מעמד לצמיתות. עם זאת, לא כולם יכולים לעבור מתיחת פנים וישנם תנאים, כמו מצב העור הנקבע בדרך כלל, בין היתר, על פי גיל, שבהתקיימם ניתן לבצע מתיחת פנים.

ניתוח מתיחת פנים

מה מבוצע זה?

–  הידוק מעטפת השרירים ליצירת זווית ברורה יותר בין הפנים לצוואר וכן קו לסת רציף ומוגדר.
–  הרמת רקמות שנפלו בלחי והבלטת עצמות הלחיים.
–  שאיבת שומן מתחת לסנטר ולצוואר.
–  במקרים רבים אפשר לשלב טיפול פילינג לחידוש העור.
–  לרוב משלבים גם הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים (תיקון השקיות מתחת לעיניים).

הגיל המתאים לניתוח מתיחת פנים

העור מתפתח באופן שונה מאדם לאדם, מה שהופך את תהליך הזדקנות העור לאינדיבידואלי. הסיבות להזדקנות העור נעוצות באלמנטים גנטיים וסביבתיים כמו עישון, סוג עור, טיפול בעור, חשיפה לשמש ולחומרים מזיקים, תזונה נכונה, פעילות גופנית וכדומה.

למעשה, השאלה אם ניתן לבצע מתיחת פנים או לא, לא תלויה בגיל הכרונולוגי של כל אחת ואחד אלא במצב הזדקנות העור. אם מצב עור הפנים מאפשר זאת, מתיחת פנים יהיה הדרך הטובה ביותר לטפל בו, גם בגילאים מוקדמים וגם בגילאים מאוחרים יותר.

השפעת הגיל על פרוצדורת הניתוח ותקופת ההחלמה

למרות שהגיל אינו מהווה פקטור מבחינת הניתוח עצמו ומבחינת הפרוצדורה שננקטת במהלך הניתוח , הגיל מהווה פקטור משמעותי שיש לו השלכות על מה שקורה לפני הניתוח ולאחריו. כלומר, הגיל עשוי להשפיע על אומדן היכולת לעמוד מבחינה גופנית ומבחינת היכולת הגופנית לצלוח את תקופת ההחלמה כראוי.

מכיוון שמתיחת פנים מתבצעת בהרדמה מלאה, נשים וגברים בגילאים מבוגרים צריכים לקחת זאת בחשבון ולהישלח לבדיקות שיאבחנו אם הם יכולים לעמוד בהרדמה מלאה. כמו כן, תקופת ההחלמה מ מתיחת פנים מצריכה הרבה נוחה ותמיכה ויש לוודא כי תנאים אלו מתקיימים, שהגוף נמצא במצב בריאותי שמאפשר החלמה ואיחוי של העור וכן, שישנם גורמים תומכים בקרבת המטופל.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן