fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

קהל היעד המומלץ לניתוח מתיחת בטן

מתיחת בטן נחשב להליך רפואי שכיח ובטוח. ההליך מומלץ לנשים ולגברים שהפחיתו באופן משמעותי ממשקל גופם ונותרו עם עודפי עור באזור הבטן – לנשים ולגברים הסובלים מעודף עור ושומן בבטן, ולמרות פעילות גופנית ותזונה נכונה אינם מצליחים להיפטר מהעור העודף, וכן לנשים לאחר לידה הסובלות מעור עודף ומעוניינות לעבור כדי ליהנות ממראה אסתטי, מרשים ומושך.

בנוסף, גם מבוגרים רבים הסובלים מעודפי עור באזור הבטן ומעור נופל כתוצאה מהגיל ומאיבוד גמישותו של העור, מעוניינים לעבור את הניתוח מסיבות אסתטיות.

מתיחת בטן

קהל היעד המומלץ לניתוח מתיחת בטן

כדאי לדעת כי מתיחת בטן מתאים לנשים ולגברים הסובלים מחולשה בשרירי הבטן, מחולשה בדופן הבטן, מעודפי עור או מסימני מתיחה כתוצאה מהריונות רבים או בגלל שינויים משמעותיים במשקל.

עם זאת, הניתוח אינו מתאים לכולם, ואינו מומלץ למטופלים הסובלים מבעיות רפואיות כמו מחלות לב, סוכרת, השמנת יתר ובעיות אחרות. בנוסף, רופאים לרוב לא ימליצו לנשים צעירות המעוניינות ללדת בעתיד לעבור את הניתוח.

מגבלה נוספת קיימת למעשנים כבדים, אלא אם יפסיקו לעשן כמה חודשים לפני ההליך הרפואי.

גיל המנותחות הוא בדרך כלל מיד עם סיום תכניות הלידה או 3-6 חודשים לאחר התייצבות המשקל לאחר בריאטרי-"שרוול" וכו'. עם זאת, קהל היעד המתאים לניתוח מתיחת בטן הוא רחב, וכולל נשים וגברים בגילאים שונים, כאשר לפי הנתונים, גילם הממוצע של רוב האנשים העוברים את הניתוח הוא 50.

רוב האנשים עוברים מתיחת בטן מטעמים אסתטיים וכדי ליהנות מעור חלק ונעים וממראה אטרקטיבי של גוף חטוב ומרשים. יש לזכור כי במהלך הניתוח מהדקים את מעטפת שרירי הבטן על מנת להשיג תוצאות מרשימות ויפות, וגוף חטוב להפליא.

הסרת עודפי עור

כאמור, מתיחת בטן נועדה להסרת עודפי עור, למיצוק הבטן, להידוק העור ומעטפת השרירים ולצרכי חיטוב. קהל היעד המתאים לניתוח מתיחת בטן הנו רחב, אך יש לעבור אבחון רפואי מקצועי על מנת לוודא כי המטופל יכול לעבור את הניתוח ללא סכנה וללא סיבוכים.

לדוגמה, הניתוח אינו מומלץ למי שעבר תסחיף ריאות בעברו, ורופאים רבים לא ימליצו על הניתוח למי שצפיותיו אינן מותאמות לתוצאות שניתן להשיג. בנוסף, חשוב להדגיש כי מתיחת בטן אפשרית רק לאנשים בריאים בעלי גובה ומשקל תקינים (BMI), שניסו באמצעות שינוי תזונה ופעילות גופנית לחטב את הבטן ולמצק את העור ללא הצלחה.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן