fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

העלמת צלקות וטיפולים משלימים

היקפי ניתוח למתיחת פנים משתנים ממטופל למטופל ולאחריהם נדרשים לעיתים טיפולים משלימים.

ד"ר אברהם אמיר מציין תחילה כי בד"כ בעקבות הניתוח יופיעו צלקות על העור שאותן ניתן לטשטש ולהסתיר. אם ישנם עודפי עור שאותם צריך להוריד הדבר מחייב בתפירת האזור עם חוטים והופעת צלקות בגודל מסוים.

ניתוחים פלסטיים

עם זאת, הצלקת תופיע במקום נסתר, היא תהיה קטנה וקשה לזיהוי – "החוכמה בכירורגיה פלסטית היא, לעשות צלקות עדינות וקטנות ככל הניתן", מציין ד"ר אמיר. אם אין עודפי עור, ניתן להשתמש במגוון טיפולים כדי להרים את עור הפנים ולהעניק לו מראה צעיר, רענן ומתוח: טיפול בחוטים, הזרקות בוטוקס בכמויות משתנות וחומצות שונות.

לכן, במקרה של מתיחת הפנים, ד"ר אברהם אמיר ממליץ "לשקול היטב ובמדויק, מה צריך לעשות על מנת לקבל תוצאה מיטבית". אם למטופל אין עודפי עור, ניתן להשתמש בחלופות ולא , מה שמקל מאד על המטופל ומקצר משמעותית את תקופת ההחלמה.

טיפולים משלימים למתיחת הפנים

ד"ר אברהם אמיר מספר, כי הרוב המוחץ של המטופלים בוחרים בטיפולים משלימים לאחר ביצוע מתיחת הפנים, כדי להעניק לאזור ולעור מראה מתוח, רענן, בריא ועשיר יותר:

  • הזרקות בוטוקס – הזרקות המיועדות לקמטים במצח ובהרמת אזור הגבות, הנוטה ליפול עם הזמן.
  • הזרקות שומן – ניתן להזריק שומן לעצמות הלחיים או להזריק חומצה היאלורונית. ההזרקה גורמת להגדלה של עצמות הלחיים ומעניקה מראה צעיר יפה למטופלות בעלות פנים מבוגרים, ובכך הן חוזרות להראות צעירות יותר.
  •  הזרקות לשפתיים – ניתן להזריק חומצות שונות לשפתיים כדי להעניק להן מראה עבה, עסיסי ובריא.
  • כתמי עור – ניתן להעלים כתמי שמש ופגמים בעור בעזרת טיפולי פילינג רגיל, פילינג כימי או לייזר.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן