fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

שאיבת שומן בירכיים – מי זקוק לה וכיצד מבוצעת?

שאיבת שומן בירכיים הנה הליך פלסטי הנפוץ בארה"ב, בישראל ובעולם כולו וכמו כל מסוג זה, ישנה חשיבות לבחירת מנתח פלסטי מוסמך, מקצועי ומיומן שיבצע את הניתוח לשאיבת שומן בצורה טובה, רק למי שהוא חושב שהוא מתאים ביותר מבחינה גופנית ורפואית. בכך רופא אחראי יצמצם את הסיכויים לסיבוכים כלשהם, למינימום האפשרי.

שאיבת שומן בירכיים

מי מתאים לביצוע הניתוח ?

גברים ונשים, הסובלים משומן מצטבר בירכיים, כזה שנשאר שם גם אחרי דיאטה ממושכת או ספורט לעיצוב הגוף, נחשבים למועמדים אידאליים לעבור את הניתוח . כמו כן, נשים לאחר לידה, שלא הצליחו להוריד את השומנים המצטברים באזור הירכיים הן קהל יעד לניתוח זה.

כיצד זה מתבצע?

רופא מנתח פלסטי מסמן את האזורים, שמהם מעוניינים להסיר את השומן. לאחר ההרדמה מבוצעים חתכים קטנים בעור דרכם המנתח מחדיר צינורית. המנתח, שמחזיק את הצינורית מניע אותה בתנועות שונות (לרוב תנועת 'מניפה') ושואב את השומן המיותר, עד שמסולקים עודפי השומן במידה מספקת. אופן השאיבה צריך להיות מקצועי, אחרת המטופלת עלולה להישאר עם בורות או חריצים באזור הטיפול.

ככלל ,התוצאות בצד החיצוני של הירכיים טובות יותר מאשר בחלק הפנימי, מכיוון שבחלק הפנימי איכות העור ירודה, דבר המתבטא בצלוליט.

דגשים וסיכונים

הניתוח באזור הירכיים נמשך בדרך כלל עד שעה וחצי בהרדמה כללית, תלוי בכמות השומן הנשאבת. נהוג בעיקרון להשתמש בהרדמה כללית של המטופל, אך אין מה לחשוש כי זהו סוג ההרדמה הנפוץ ביותר בהליך זה. ניתן גם לשאוב בהרדמה מקומית, בתנאי ששואבים עד 750 גרם.

באופן כללי, בכל ניתן לשאוב עד 5 ליטרים של שומן, ומעבר לכך קיימת סכנת תסחיף שומני לריאות. בהליך ספציפי זה, קרוב לשלושה ק"ג נשאבים מהמטופל. במידה שנשאר שומן עודף, הוא יישאב הבא שייערך כעבור מספר חודשי החלמה ולא באופן מיידי. יחד עם זאת, לשאיבת שומן חשוב להקפיד מצד המנתח על סימטריה בין הירכיים על מנת לא ליצור מצב שבו ירך אחת תהיה לפתע גדולה מהשנייה.

התאוששות והחלמה

תוצאות שאיבת שומן ירכיים נראות באופן מיידי ואחוזי ההצלחה גבוהים מאוד. כדי להחלים באופן בריא ונכון יולבש מחוך לחץ על הירכיים כבר בסוף הניתוח וזאת על מנת להקטין את הנפיחות והבצקת שנוצרה, ויחד עם זאת את הדימומים. עם המחוך מומלץ להיות 3 שבועות לפחות. אם עדיין ישנם כאבים, ניתן להשתמש בכדורים משככים נגד כאבים. אם מתגלה הפרשה מוגלתית עקב הניתוח ביחד עם דימומים, אנא פנו לרופא המנתח.

פנו עוד היום לייעוץ אצל ד"ר אמיר אברהם, מנתח פלסטי בכיר, שמומחה בנושא שאיבת שומן בירכיים – כיום ניתן לטפל בבעיה ביעילות.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן