fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0506906090

כמה עולה מתיחת בטן

כמה עולה מתיחת בטן בישראל?

מתיחת בטן היא פעולה כירורגית נפוצה שזוכה לפופולאריות גבוהה בקרב אוכלוסיות שונות. בין היתר, היא אידיאלית לגברים ונשים כאחד הסובלים מעודפי שומן ועור בבטן, ואינם מצליחים לפתור את הבעיה עם פעילות גופנית ותזונה נכונה.

עוד פונים אליה אנשים שנותרו עם עודפי עור עקב הליכי הרזיה משמעותיים ונשים לאחר לידות. אחת השאלות השכיחות שצצות לפני הניתוח היא כמה עולה מתיחת בטן ואת הסוגיה הזו נבחן בשורות הבאות.

ניתוח מתיחת בטן

כמה מילים על מתיחת בטן

לפני שנעסוק בשאלת המחירים של מתיחת בטן יש להבין במה דברים אמורים. מדובר שנעשה על ידי ד"ר אברהם אמיר תחת הרדמה מקומית וכרוך באשפוז ללילה. במהלך הניתוח שאורך מספר שעות כורתים עודפי עור דרך צלקת שמעל לשיער הערווה. בתחילתו מפרידים את הטבור מהעור שסביבו כדי לאפשר מתיחה של עור הבטן, ולבסוף מעצבים, מחדשים ומחברים אותו שוב אל העור שסביבו. כמו כן, זה מהדקים את שרירי הבטן לקבלת חזות חטובה יותר, ואילו העור נתפר בתפרים נמסים תוך השארת שני נקזים שמוצאים במרבית המקרים כעבור מספר ימים. יש לציין כי לעיתים קרובות משלבים את הניתוח עם שאיבת שומן לאור התייעצות עם ד"ר אברהם אמיר. כאן מתחיל הניתוח בהזרקה של נוזל להקלה על תהליך השאיבה, ולאחר מכן מבצע ד"ר אמיר את מתיחת הבטן וממשיך לשאיבת השומן.

מה משפיע על העלויות של מתיחת בטן

חשוב להבין כי לשאלה כמה עולה מתיחת בטן בישראל אין תשובה אחת ויחידה, שכן הדבר תלוי במספר מרכיבים כגון סוג הניתוח, השתתפות של קופת החולים, המוניטין של המנתח והמרפאה, ועוד.

כך לדוגמא, מתיחת בטן שאיננה כוללת שאיבת שומן, המכונה גם מיני מתיחת בטן, תהיה לרוב זולה באלפי שקלים מהניתוח המלא. בנוסף, מרפאות בעלות מוניטין השוכנות באזור המרכז, וכן מנתחים מנוסים ומובילים בתחום הכירורגיה הפלסטית, גובים על מתיחת בטן מחירים גבוהים יותר מרופאים צעירים בתחילת דרכם.

כאמור, חשוב גם לבדוק את האפשרות של סבסוד הניתוח על ידי קופת החולים שלכם, שיכול להגיע לעשרות אחוזים ולאלפי שקלים. יש לציין כי למרות העלויות הגבוהות יותר של מלא הכולל שאיבת שומן, כ- 80% מהמטופלים בוחרים בו ולא במיני מתיחת בטן. בנוסף, למרות שהבדלי העלויות בין המרפאות עשויים להגיע לאלפי שקלים מומלץ שלא לבחון את הנושא רק דרך המחיר אלא לשים דגש על המומחיות, הניסיון והוותק של הרופא המנתח, ועל הליווי האישי שהוא מעניק.

למידע נוסף על עלויות של מתיחת בטן ולקביעת פגישה עם ד"ר אברהם אמיר, התקשרו אלינו.

 

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן