fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

שילוב של שאיבת שומן מתיחת בטן

אזור הבטן הינו אחד הבעייתיים ביותר מבחינת עלייה במשקל ו"התאוששות" ממנה, בעיקר כאשר מדובר בגוף האישה.

לאחר הריונות וגם עם הגיל – הבטן נוטה לאבד מהמראה המתוח והחטוב שלה, ונשים רבות מתאכזבות לגלות, שגם כשהן מתעמלות בהתמדה ומחזקות את שרירי האזור, הם עדיין נותרים מכוסים בשכבות של עור מידלדל או של שומן עיקש שאינו מוכן להיכנע ולהיעלם.

במקרים אלה, שילוב של שאיבת שומן ושל למתיחת בטן יכול להיות הפתרון היעיל ביותר להשגת המטרה הדרושה.

מתיחת פנים

 

כיצד מתבצע הניתוח המשולב?

למעשה, מתיחת בטן מהווה פעמים רבות את השלב המסכם של תהליך ארוך של ירידה במשקל. עם זאת, מבנה גוף או מאפיינים ספציפיים של גוף האישה (או הגבר) מביאים לכך שגם כשכל השומן העודף בשאר הגוף נעלם – השומן שבבטן נשאר ועדיין מפריע לתחושה הטובה.

ניתן לשלב מתיחת בטן עם הליך של שאיבת השומן העודף לפני כן, ולהשיג את מראה הבטן הרצוי בבת אחת, מה שמאפשר לחסוך זמן, להספיק יותר בהרדמה כללית אחת, להקטין סיכונים ולקבל את התוצאה הרצויה הרבה יותר מהר. בשלב הראשוני מתבצעת שאיבת השומן, ולאחר מכן המנתח הפלסטי המוסמך מעצב את הבטן על פי הצורה הרצויה והאסתטית ביותר.

פרטים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע הניתוח המשולב

לקבלת התוצאה הטובה ביותר המשלב מתיחת בטן ושאיבת שומן, חשוב מאוד להקפיד לדבוק בהנחיות שניתנו על ידי הרופא המנתח. למעשה מדובר בשני באחד, מה שעשוי להאריך מעט את תהליך ההתאוששות, אך בתהליך ההכרחי מבחינת התפרים אין הבדל משמעותי, כך שמדובר בצעד מבורך שנותן ערך מוסף משמעותי ותורם לקבלת המראה החיצוני הרצוי.

תוצאת ההליך תלויה במנתח

פרט חשוב מאוד הינו בחירת המנתח המנוסה, שיש ביכולתו לבצע את הניתוח המשולב הן מבחינת הניסיון האישי שלו ושל האסיסטנטים, וכן מבחינת האבזור הקיים בקליניקה, המאפשר לבצע את שני התהליכים במהירות וביעילות. מומלץ תמיד לשים לב להדגמות של "לפני ואחרי" המשקפות את יכולותיו של המנתח. ד"ר אמיר אברהם הינו מנתח בכיר בעל ניסיון של אלפי בסדרי גודל שונים וברמות קושי שונות, כולל בטן משולבים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן