fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתי לשקול הרמת עפעפיים? 5 סימנים

עם תהליך ההזדקנות הולכים ומצטברים עודפי שומן על העפעפיים ומתחתם, והשרירים שמפעילים את העפעפיים נחלשים. בנוסף, העור שעל העפעפיים הולך ומזדקן ומאבד מגמישותו.

הרמת עפעפיים

הרמת עפעפיים מעניק פתרון מצוין לבעיה של עפעפיים שמוטים שמתרחשת בעקבות הזדקנות העור. העפעפיים השמוטים הופכים את מראה הפנים למבוגר יותר ואף עלולים להפריע לראייה. בניגוד לפרוצדורות אסתטיות אחרות, תוצאות מתיחת עפעפיים יישמרו בדרך כלל לאורך זמן רב. כיצד תדעו אם אתם זקוקים לניתוח מתיחת עפעפיים? להלן 5 סימנים:

  1. עפעפיים עליונים נפוחים – אם העפעפיים העליונים מתנפחים ונראים כמו "שקים", סביר להניח ש הרמת עפעפיים יכול לסייע בכך. הסיבה לכך היא שהעפעפיים העליונים מתנגדים לכוח הכבידה ומוחזקים בעזרת שרירים, עור הפנים וגידים. על כן, עם הזדקנות העור הם סובלים מצניחה ולא מתוחים כבעבר.
  2. עודפי עור באזור העפעף העליון – תופעת עודפי עור בעפעף העליון היא תופעה ידועה ונפוצה כחלק מתהליך הזדקנות העור והיא יכולה לחסום את שדה הראייה. למעשה, אבדן האלסטיות של העור וירידה בנפח הרקמות, מביאים לפגיעה בשדה הראיה מכיוון שהעור העודף נכנס אל השדה. כמו כן, הדבר מביא לפגיעה אסתטית שניכרת לעין.
  3. צניחת עור העפעפיים העליונים – צניחת העפעפיים העליונים היא טבעית ומעניקה לפנים מראה עייף. הצניחה מתרחשת עקב עודף עור שלעתים מתווספת לו בליטה של שומן וב הרמת עפעפיים למעשה מסירים את העור העודף והשומן. מצב של צניחת עפעפיים נובע מכך ששפת העפעף צונחת ולא קפל העור ולכן נגרם פגם אסתטי שיכול להזיק גם לשדה הראייה.
  4. עפעפיים תחתונים נפולים – תופעה של עפעפיים תחתונים נפולים נגרמת בין היתר כתוצאה מעודפי עור. עודפים אלו גורמים לחשיפת לובן העין, מה שמקשה על שדה הראייה ופוגע בפנים בצורה אסתטית. גם את זאת ניתן לתקן על ידי הרמת עפעפיים.
  5. "שקיות" כבדות מתחת לעיניים – תופעת השקיות שמתחת לעיניים היא תופעה מוכרת שמהווה את אחד הסימנים הראשוניים לתחילת תהליך ההזדקנות. למעשה, השקיות נוצרות על ידי שומן שמקיף את העין ומצוי באופן טבעי בעומק הארובה. השומן מתחיל לבלוט קדימה, בגלל היחלשות השריר שאמור להחזיק את השומן במקום.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן