fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

הזרקת בוטוקס בתל מונד

טיפולי בוטוקס הם טיפולים למחיקת 'קמטי הבעה'. מדובר בדרך כלל בקמטים נפוצים אצל רבים: במצח ובצדי העיניים ובמרכז המצח בחלקו התחתון ("קמטי כעס"). נסו למשל, להרים את הגבות, וראו כיצד המצח שלכם מתקמט לו, או אם תצחקו, תגלו כי בדרך כלל ישנם קמטי הבעה בצידי העיניים. מדובר בקמטים מהנפוצים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, והטיפולים להזרקת בוטוקס שנועדו לטשטשם, אושרו על ידי ה-FDA האמריקאי. בטיפול הבוטוקס משתמשים ברעלן הנקרא "בוטולינום טוקסין". בדרך כלל, החומר יוזרק אל אזור שרירי הפנים הקשורים לעור הקמטים וכתוצאה מכך השרירים יהפכו לרפויים והקמטים ייטשטשו, או במקרים מסוימים, לא יופיעו כלל. במקרה שהקמטים עמוקים מאד יהיה צורך למלאם בחומרי מילוי דוגמת החומצה ההיאלורונית.

הזרקות בוטוקס

למי מיועדים טיפולי הבוטוקס?

טיפולי הבוטוקס מיועדים לגברים ולנשים כאחד. כל אדם צובר עם השנים קמטים בעור הפנים, ובמיוחד קמטי הבעה שכאלו. טיפולי הבוטוקס הם פתרון פשוט, בטוח ויעיל להחלקתם. ניתן לבצע הזרקת בוטוקס כבר בגיל 18, אך בדרך כלל אין צורך ממשי בכך – כך שבדרך כלל נראה שנשים וגברים בגילאים 35-70 הם מרבית קהל היעד. הטיפולים מיועדים לכל אדם למעט הסובלים ממחלות עור מסוימות ולמעט המטופלים בתרופות הכוללות סטרואידים.

מה תהיה תוצאת הטיפול בבוטוקס?

במצח הקמטים נעלמים או משתפרים מאד אם הם עמוקים, מצדי העיניים גם כן הקמטים נעלמים או משתפרים מאד ובנוסף יש הרמת הגבה בצד החיצוני בעקבות הזרקת הבוטוקס.

האם הטיפול כואב?

טיפולי הזרקת בוטוקס כרוכים בכאב קל בלבד כתוצאה מההזרקהבמחט עדינה מאד (30G).

כמה זמן לוקח להתאושש מהטיפול?

ההתאוששות מטיפולי הבוטוקס מיידית, ולרוב ניתן להמשיך בשגרת היום מיד בסיום הטיפול.

מתי ניתן להבחין בתוצאות?

בסימנים הראשונים להחלקת הפנים ניתן להבחין כבר למחרת הטיפול ובהמשך יש שיפור מדי יום שמגיע לשיא לאחר כשבועיים ממועד ההזרקה.

למה דווקא בקליניקה בתל מונד?

הטיפול בבוטוקס הוא טיפול שגרתי פשוט וקבוע. מחיקת הקמטים והשיפור במראה הפנים מתרחשים תוך ימים בודדים ומחזיקים מעמד מספר חודשים עד חצי שנה מסיום הטיפול. לאחר שהשפעת הטיפול חולפת חוזרים למצב ההתחלתי ואפשר וכדאי לבצע את הטיפול מחדש וליהנות מעור פנים ללא קמטי הבעה, לתקופה נוספת. לכן כדאי לבחור במרפאה לטיפוליים אסתטיים המספקת שירות מצוין ומקצועי, קרוב לבית. המרפאה של ד"ר אברהם אמיר-מנתח פלסטי מומחה עם ניסיון של עשרות שנים המשמש סגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבילינסון ממוקמת בתל מונד ומאפשרת נוחות וגישה קלה לתושבי ולתושבות אזור השרון המעוניינים והמעוניינות ליהנות מטיפוליים שגרתיים ומקצועיים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן