fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

שאיבת שומן במסגרת מתיחת בטן

מתיחת בטן הוא הליך שכיח בתחום הרפואה האסתטית. במהלך הניתוח מסירים עודפי עור ומהדקים את שרירי הבטן על מנת לחטב את הגוף ולהביא לתוצאות מרשימות ומשביעות רצון. במקרים רבים נהוג לשלב במהלך מתיחת בטן גם הליך לשאיבת שומן מהאזור על מנת להגיע לתוצאות אסתטיות מרשימות ויפות יותר.

כדאי לדעת כי השילוב בין שאיבת שומן לניתוח מתיחת בטן הוא נפוץ במיוחד – כיום ב- 80% מהמקרים נהוג לשלב בין שני הטיפולים כדי לקבל מראה חטוב ומרשים יותר.

ניתוח מתיחת בטן

שילוב נפוץ בין שאיבת שומן לניתוח מתיחת בטן

כאמור, ברוב המקרים בהם בוחרים גברים ונשים מגילאים שונים לעבור מתיחת בטן, הם יחליטו לבצע גם שאיבת שומן כדי ליהנות מתוצאות משביעות רצון ומגוף חטוב ומוצק יותר.

הרופא המטפל יתחיל בהליך שאיבת שומן, לאחר הזרקת נוזלים מיוחדים המסייעים להפרדת השומן ולשאיבה קלה ויעילה יותר. לאחר הזרקת הנוזל מתחיל הרופא המטפל לבצע את הניתוח למתיחת הבטן. במסגרת הניתוח הוא מותח את העור כלפי מטה והוא כורת את עודפי העור מבעד לחתך זעיר שהוא מבצע בקו העליון של שיער הערווה.

בנוסף, הרופא מפריד את הטבור מהעור סביבו כדי למתוח ביתר קלות את עור הבטן, ורק בסיום הניתוח הוא מחזיר אותו למקומו החדש באמצעות חיבורו לעור. במקביל, הרופא מחזק את דופן הבטן באמצעות תפירה של מעטפת שרירי הבטן, הידוקה וקירובה.

לאחר סיום הניתוח למתיחת הבטן מתחיל הרופא בהליך שאיבת שומן באמצעות מכשור מתאים. לאחר הסרת עודפי העור והשומן תופרים את החתך באמצעות חוטים נמסים, מחדירים נקזים וחובשים את האזור עם חגורת בטן הדוקה.

שחרור הביתה לאחר מתיחת בטן -למחרת הניתוח בלבד. אשפוז לילה ראשון קריטי (יש אחוז קטן וזניח של מנתחים שמשחררים באותו יום).

שיפור אסתטי משמעותי

גברים ונשים המעוניינים בשינוי משמעותי באזור הבטן יעדיפו לרוב לשלב שאיבת שומן במסגרת מתיחת בטן. ההליך נפוץ ופופולרי בארץ ובעולם, ותוך זמן קצר לאחר תקופת ההחלמה ניתן להבחין בתוצאות המרשימות של הטיפול המשולב. עם זאת, חשוב להקשיב להנחיות הרופא, וכדי לשמור על המראה – מומלץ לערוך שינוי תזונתי ולשלב פעילות גופנית.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן