fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

שאיבת שומן בבטן – האם מתאימה גם לגברים?

שאיבת שומן לגברים

מתיחת בטן הוא אחד הניתוחים הנפוצים בקרב נשים שמעוניינות בבטן יפה וחטובה יותר, על פני בטן גדולה ובולטת המתאפיינת בעודפי עור. עם זאת, לא רק נשים יכולות לבצע את הניתוח , אלא גם גברים – אם כי במתכונת מעט שונה.

שאיבת שומן בבטן לגברים

הסיבות לביצוע מתיחת בטן

שומן נוטה להצטבר באזור הבטן הן אצל נשים והן אצל גברים, אך בעיקר הכוונה היא לכאלו בעלי מראה עור רפוי באזור זה. למעשה הניתוח מספק מענה מצוין לבעיה אסתטית זו. הסיבות המוכרות אצל נשים לניתוח זה הן בעיקר ירידה במשקל לאחר לקיצור קיבה או דיאטות משמעותיות שבהן הוסרו מספר ניכר של קילוגרמים. סיבה אחרת בקרב נשים היא הריון ולידה ו קיסריים. הריונות גדולים של תאומים למשל, מביאים בדרך כלל למתיחה משמעותית של הבטן ואילו קיסריים נוטים ליצור השתפלות באזור הבטן התחתונה.

גברים לעומת זאת, מגיעים לניתוח מהסיבות של קיצור קיבה או ירידה משמעותית במשקל שלאחריה נותרים עודפי עור רבים.

מבנה השומן בבטן הגברית

הבדל נוסף נוגע למבנה השומן בבטן הנשית לעומת הבטן הגברית. אם אצל נשים השומן נמצא בדרך כלל באזור שבין העור לשרירי הבטן, אצל גברים, לרוב חלק גדול מהשומן הוא תוך בטני, מסביב לאיברים פנימיים בבטן. מתיחת בטן יטפל כמובן בשומן השטחי, אבל לא בשומן העמוק. לכן, ישנה חשיבות עבור גברים לבצע את הניתוח כאשר הם נמצאים במשקלם הרצוי, לאחר שסיימו את הדיאטה למשל.

במתיחת בטן לגברים, מבוצע החתך בעור באזור מעט שונה בהשוואה לניתוח המבוצע בנשים ואזורי שאיבת השומן מותאמים ספציפית למבנה הגוף הרצוי המאפיין גברים.

לסיכום

הגברים מביניכם שחושבים כי מתיחת בטן היא פרוצדורה המאפיינת נשים, צריכים לדעת כי הפרוצדורה מתאימה גם לגברים ואף מותאמת להם. לאחר ייעוץ מקדים, גם גברים יכולים ליהנות מהתוצאות הטובות של הניתוח , שיעלו את הביטחון העצמי ויוסיפו למראה שלכם!

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן