fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתי מומלץ לעבור מתיחת בטן?

העור, שמהווה את האיבר הגדול ביותר בגוף, עובר שינויים במהלך החיים. שינויים אלו משפיעים על אזורים שונים בגוף. עלייה במשקל והרזיה, עישון, חשיפה לשמש, הריונות וכיו"ב, גורמים לשינוי בעור שעלול להיות לעתים בלתי הפיך.

בדיוק לשם כך נוצרו פרוצדורות כמו מתיחת בטן שדואגת להעלים עור עודף מאזור זה ולהשיב את המראה השטוח והמהודק. עם זאת, ישנה חשיבות למועד בו מבצעים את מתיחת הבטן.

מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן לא מתבצע בכל תנאי ולכל אחד. כאשר מגיעים לייעוץ עם המנתח הפלסטי, כל אחד ואחת ייבחנו תחת נסיבותיהם האישיות ועל פי כך יקבע אם הם מתאימים בנקודה זו בחייהם לעבור מתיחת בטן.

המקרים העיקריים שבגינם אנשים מגיעים לעבור מתיחת בטן הם סיום של הליך הרזיה, במסגרתו הוסרו קילוגרמים עודפים, אך עודף העור נשאר ומשווה מראה לא אסתטי לאזור הבטן, נשים לאחר הריון או מספר הריונות ומקרים נוספים ייחודיים.

מתי כדאי לדחות מתיחת בטן?

מקרים אלו ייבחנו מקרוב ואם יימצאו מתאימים יוכלו לעבור מתיחת בטן. מקרים ש כזה יידחה הם למשל:

  • משקל לא יציב – כאשר אנשים נמצאים בהליך הרזיה לאחר קיצור קיבה או לאחר דיאטה מאומצת, בה הוסר משקל עודף משמעותי בפרק זמן קצר יחסית, העור העודף נראה לעין ומפריע לרובם. מסיבה זו יש עניין לעבור מתיחת בטן, שיהיה לרוב הפתרון הטוב ביותר למצב זה. עם זאת, אם יש תכנון לרדת עוד במשקל, או שמשקל היעד עוד לא התייצב, מומלץ להמתין עד לייצוב של חצי שנה לפחות ורק אז לבצע אתהניתוח .
  • הריונות ולידות – במקרים מסוימים, לאחר הלידה, נשים נשארות עם עודף עור לא מבוטל באזור הבטן. כתוצאה מכך הן מבקשות לעבור מתיחת בטן, אך מומלץ לחכות עםהניתוח עד לאחר סיום סך ההריונות שהאישה מתכננת בחייה. הסיבה לכך היא שהריונות יכולות לפגום בתוצאה של מתיחת בטן ומומלץ לחכות לאחר ההריונות ולאחר הגעה למשקל יציב במשך כחצי שנה, ולבצע אתהניתוח במועד זה.
  • עישון – במקרה והמטופל מעשן, הוא אינו יכול לעבור מתיחת בטן, אלא אם יפסיק את הרגל זה לתקופה מסוימת לפני ואחרי הניתוח .

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן