fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

יתרונות במתיחת בטן לאחר ירידה במשקל

גברים ונשים שעברו דיאטה קיצונית או תהליכי הרזיה משמעותיים בחייהם מגלים כי נותרו עודפי עור בבטנם. לכן, הם מעוניינים לעבור טיפול יעיל ואפקטיבי למתיחת העור העודף, להידוק שרירי הבטן ולחיטוב הגוף. חשוב לציין כי ככל שמעלים במשקל עור הגוף הולך ומתרחב – עודפי העור עלולים להפריע אסתטית בחלקי גוף שונים כמו זרועות, ירכיים, גב ובמיוחד באזור הבטן.

מעבר למטרד האסתטי של עודפי עור, במיוחד באזור הבטן, הם עלולים לגרום להתפתחות פצעונים, פטריות, דלקות, כיבים וריח לא נעים. לכן, לאחר ירידה דרסטית במשקל, וכאשר משקל הגוף מאוזן ומיוצב, גברים ונשים רבים עוברים למתיחת הבטן כדי להסיר את העודפים וכדי ליהנות ממראה מהודק, חטוב ומתוח של הבטן.

מתיחת בטן

יתרונות הליך מתיחת בטן לאחר ירידה במשקל

ניתוח מתיחת בטן נחשב להליך רפואי שכיח, מקובל ופופולרי התורם לתוצאות מרשימות ולמראה אסתטי מושלם. לאחר הניתוח זוכים לבטן מתוחה ללא עור רפוי, ולמראה מחוטב ומרשים הנשמר לאורך שנים ארוכות. מעבר ליתרונות האסתטיים של למתיחת בטן יש להליך הרפואי עוד השלכות חיוביות לגבי חייו של המטופל, ובראשן עלייה בדימוי העצמי ובביטחון העצמי.

לאחר שהמטופל רואה את התוצאות המרשימות הוא זוכה גם למחמאות מהסביבה, ולכן יעשה הכל כדי להקפיד על תזונה נכונה ועל מנת לשמור על אורח חיים בריא כדי להימנע מהשמנה מחדש. לכן, אחד היתרונות החשובים לאחר מתיחת בטן הוא השינוי שאדם יכול לעשות בחייו, ולמעשה לזכות בבריאות טובה יותר וליהנות מדימוי עצמי גבוה המשפיע על חייו, הן בקריירה והן בחיים האישיים, לרבות בתחום הזוגיות.

שינוי באורח החיים

כאמור, מתיחת בטן לאחר ירידה דרסטית במשקל תורם לשינוי משמעותי בחיים. ראוי לציין כי יש מספר שיטות לביצוע מתיחת בטן, ועל פי הצורך משלבים גם הליך לשאיבת שומן מהבטן על מנת להסיר עודפי שומן ולהגיע לתוצאה אסתטית גבוהה יותר. לאחר הניתוח מומלץ להקפיד על אורח חיים בריא המשלב תזונה נכונה ופעילות גופנית. שינוי באורח החיים חשוב לכל אדם ומאפשר לו ליהנות מבריאות טובה יותר ומאיכות חיים גבוהה משמעותית בהשוואה לחייו לפני הניתוח .

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן