fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מהו מתיחת בטן?

אורח החיים שלנו נראה לפעמים כמו מרוץ ללא הפסקה. אנו מציבים לעצמנו יעדים, אך השמירה על כולם היא קשה מאד, ובמיוחד כאשר צריך לעמוד בכולן בו זמנית. לצד שגרת החיים שלנו – שאינה שגרתית בכלל ומלאה בעליות ומורדות – אנו רוצים גם לשמור על אורח חיים בריא ועל מראה טוב. אך בעקבות מגוון שינויים גופניים, ובמיוחד לאחר ירידה משמעותית במשקל – נשארים על הבטן סימנים, אותם לא ניתן להסיר ללא התערבות כירורגית. תהליך כזה יכול להישמע בתחילה כמו משהו רחוק ובלתי ניתן להשגה, אך האמת היא שהוא ממש כאן, במרחק נגיעה. אל תמהרו לקבוע כי "מצבכם אבוד", ובררו על האפשרויות העומדות בפניכם של טיפול בבעיה.

בטן שטוחה

יש פתרון

בזכות טיפול מהפכני של למתיחת בטן, יותר ויותר גברים ונשים מסביב לעולם ובכל הגילאים, יכולים לשנת באופן דרמטי את מראם החיצוני.הניתוח משווה לבטן מראה צעיר ומתוח, ותוכלו להיפטר מה"גושים" והשאריות הנוספות שהותירו אחריהן תקופות שונות בחייכם. אין שום סיבה שתסבלו או שתחושו שלא בנוח עם איבר זה או אחר בגופכם, ובזכות שיטות טיפול המתפתחות כל העת תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות, וכי תראו תוצאות חיוביות מיד לאחרהניתוח . הטכניקות המוצעות לכם כיום הן יעילות, מהירות, פשוטות והכי חשוב – הן אינן יקרות כבעבר. בזכות תהליך מתמיד של פיתוח והתחדשות תוכלו להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

לשמור על מראה גוף מושלם

למראה החיצוני של הגוף יש חשיבות עצומה. אנשים יכולים לעבור שינוי פנימי חסר תקדים בזכות שינוי המראה החיצוני, ומעידים על כך עשרות ניסויים ומחקרים שנעשו בתקופות שונות במהלך המאה האחרונה. לכן, גם לאיברים מוצנעים יותר כמו הבטן, צריך שתדאגו – מפני שהשינוי יהיה קודם כל עבורכם עצמכם – ואחר כך עבור אנשים אחרים שיראו אותה. כשאתם מרגישים שאתם נראים טוב אתם פשוט מרגישים יותר טוב, והדבר משפיע מיד על מצב הרוח ועל ההתנהלות היומיומית שלכם – וכולם מרגישים את זה מסביבכם. כך תהיו שלמים עם עצמכם, והדבר יבוא לידי ביטוי בתחומים רבים בחייכם, תחומים שאתם אפילו לא מעלים על דעתכם. תנו לעצמכם את המתנה הנפלאה של בטחון ודימוי עצמי גבוה, כמו ש מקצועי למתיחת הבטן יכול לעשות, ותוכלו להיות בטוחים כי הדבר יקרין גם לכל מי שנמצא מסביבכם – בכך תעניקו גם ליקיריכם מתנה: את עצמכם בחזרה, ובגרסא הטובה ביותר, הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן