fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0506906090

מדוע עדיפה מתיחת פנים על פני טיפולים קוסמטיים?

הפנים הן הדבר הראשון אליו אנו שמים לב כאשר אנחנו באים במגע עם אנשים אחרים. מכיוון שאנחנו מעוניינים להראות במיטבנו, נשים רבות (וגם לא מעט גברים) מטפחות את עור הפנים באופן שיטתי וקבוע, כדי להקנות לו מראה צעיר ונעים ככל האפשר. לצערנו, סימני הגיל ניכרים מאד בפנינו, וישנם דברים שקשה ואף בלתי אפשרי לכסות ולהסתיר בטיפולים ובתכשירים קוסמטיים.

טיפולים קוסמטיים

תהליך מתיחת הפנים

מתיחת פנים נעשה בהרדמה כללית. על מנת להקל על הפרדת הרקמות , מוזרקים נוזלים לפנים ולצוואר. את מעטפת שרירי הפנים והצוואר מהדקים, כורתים את עודפי העור ותופרים בחוטים נמסים. עיקר מתיחת פנים הוא הידוק מעטפת השרירים, ללא עיוות ונזק למראה האסתטי של הפנים. ברוב המקרים המנותח משתחרר בבוקר שלאחרהניתוח ובדרך כלל ניתן לחזור לשגרה תוך פחות משבועיים. מתיחת פנים, ככל , הוא תהליך שנראה לפעמים מפחיד ולא נעים. וככל , כאשר הוא נעשה על ידי איש מקצוע מנוסה, מדובר בתהליך חד פעמי עם תוצאות חיוביות ביותר, אשר משפרות משמעותית את איכות חייו של המטופל.

היתרון של מתיחת פנים על פני טיפולים קוסמטיים

ישנם טיפולים קוסמטיים רבים ומגוונים לפנים, ביניהם טיפולי הבהרה, פילינג, טיפולי "אנטי-אייג'ינג" ועוד. חלקם אפילו טיפולים מומלצים להצערת הפנים, אך כולם מספקים פתרונות זמניים בלבד. כלומר, יש צורך לבצע אותם פעם נוספת, שכן הם מחזיקים מספר חודשים או שנים. ככל שהגיל עולה, כך צריך לבצע אותם לעתים תכופות יותר, בעוד שהאפקטיביות שלהם יורדת.

מתיחת פנים הנו הליך כירורגי יחסית פשוט, וחשוב מכל – חד פעמי. לעתים, עם השנים, יש צורך בחידוש, או במתיחה נוספת, אך עדיין זו הוצאה שרובנו לא נעשה יותר מפעם או פעמיים בחיים. אין זה אומר שצריך להפסיק לחלוטין את הטיפולים הקוסמטיים, כמובן.

טיפוח עור הפנים חשוב, ועוזר לשמור על פנים צעירות ורעננות. חשובה מכל הקפדה על הגיינת הפנים, אך תדירות הטיפולים תרד משמעותית לאחר מתיחת פנים, שכן מתיחת פנים מספקת פתרון קבוע וארוך טווח להזדקנות העור.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן