fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

לאילו תוצאות לצפות מתיחת פנים?

עם הגיל, העור שלנו מתכסה בקמטוטים ובקמטים, וסימנים נוספים שמעידים על גילנו. כדי להיראות צעירים יותר, נשים וגברים רבים עוברים טיפולים קוסמטיים באזור הפנים, וכפתרון ארוך טווח בהרבה אף מבצעים מתיחת פנים.

מתיחת פנים

כיצד מתבצע הניתוח ?

ניתוח מתיחת פנים הוא אחד מהניתוחים האסתטים היותר נפוצים ופופולריים כיום. הוא מתבצע בהרדמה כללית (הידועה גם כ"הרדמה מלאה"). נוזלים מוזרקים לפנים ולצוואר של המטופל, כדי להקל על הפרדת רקמות. מעטפת השרירים והצוואר מהודקת, עודפי העור נכרתים ומתבצעת תפירה ברובה ובחוטים נמסים.

כאשר מבצעים מתיחת פנים, מקפידים להדק את מעטפת הפנים בצורה אופטימלית, בלי ליצור עיוותים או כל תוצאה לא רצויה אחרת. לאחר הניתוח , המטופל נשאר במרפאה ללילה, למנוחה ובקרה, ומשוחרר בבוקר שאחרי, לאחר חפיפת שיער, הוצאת נקזים והסרת תחבושות. לאחר מספר ימים המטופלים מוזמנים לביקורת ראשונה ולביקורת שנייה לאחר כחודש, אך כבר לאחר כ-7-10 ימים לאחר הניתוח עצמו ניתן לחזור לשגרה מלאה.

תוצאות הניתוח

לאחר מתיחת פנים, יהיה ניתן להבחין מיד שעור הפנים נראה צעיר יותר בצורה משמעותית.
הנה רשימה של סימני הזדקנות ש מתיחת הפנים עוזר להעלים:

  • עודפי עור בפנים, בצוואר ובעפעפיים – הצטברות עודפי העור מביאה לקמטים ברורים בפנים.
  • עצמות לחיים "ריקות" ונפולות – הדבר מביא לכך שרקמות הלחיים משני צדי הלסת צונחות מטה.
  • שקיות שומן בולטות בעפעפיים – שקיות אלה נעשות בולטות יותר ככל שמתבגרים.
  • הצטברות שומן נראית לעין מתחת לסנטר.
  • טשטוש הזווית החדה בין גבול הלסת התחתונה לצוואר – לעתים היא מטושטשת ולעתים אף נעלמת לגמרי.

אלו הם סממנים ברורים של הזדקנות עור הפנים, ובעוד טיפולים קוסמטיים יכולים להאט או להסתיר את חלקם, עם הגיל יותר ויותר מהם נראים לעין בבירור, ללא יכולת אמיתית להסתירם.

ניתוח מתיחת פנים, בשל היותו הליך כירורגי המותח את העור שלנו כפי שהוא, אינו ממסך או מסתיר את סימני ההזדקנות, אלא מטשטש אותם ובמקרים מסוימים גורם להיעלמותם מעיני המתבוננים. כאשר העור העודף מוסר, יחד עם רקמות שומן מיותרות, הפנים נהיות צעירות יותר ומחזירות את מראה הפנים שנים רבות אחורה, למראה שהיה נעים לנו בהרבה בעבר.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן