fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

כל מה שחשוב לדעת על ניתוח עפעפיים

מראה צעיר ורענן הוא אחד הדברים המבוקשים ביותר ברפואה הקוסמטית ועל כן, אחד התחומים המפותחים והמתקדמים בעולם זה. מראה פנים צעיר מורכב ממספר אלמנטים אשר נפגעים בעת התרופפותו של העור ואיבוד גמישותו, עקב תהליך ההזדקנות. אחד הניתוחים המשפיעים ביותר על מראה פנים רענן הוא עפעפיים, לו אפקט גדול על מראה פנים צעיר. מה כדאי לכם לדעת על ניתוח עפעפיים? על כך במאמר שלפניכם.

לפני הניתוח – בדיקה עצמית ורפואית

טרם להרמת עפעפיים, יש להבין תחילה מה מבוצע ובאילו בעיות הוא מטפל. צניחת עפעפיים יכולה להיגרם ממספר סיבות כמו שקעים מתחת לעפעף התחתון, שינוי בזוית החיצונית של העין, קמטוטים בעור ועודף שקיות עור או שומן מסביב לעין. אצל כל אישה הסיבות הן אחרות ויכול להיות שחלקן קיימות וחלקן לא נוכחות כלל. על כן, יש להתייעץ עם פלסטיקאי מומחה, כמו דוקטור אברהם אמיר, ולהסביר מה באמת גורם לחוסר סיפוק במראה הפנים.

לדוגמא, אם המקום למריחת צללית מצטמצם או שיש שקיות רבות מתחת לעיניים, יוחלט על פרוצדורה ית מסוימת שתביא לתוצאות מספקות. לכן, חשוב מאוד לבחון מה הן באמת הבעיות סביב העיניים ולתת להן שם מוגדר וטיפול מתאים. כמו כן, יש לעבור בדיקת עיניים לפני הניתוח , אשר בוחנת את איכות הראייה ואת היכולת של העיניים ליצר דמעות ולחות, מה שמשמעותי לתקופת ההחלמה.

הזרקת בוטוקוס למצח

במהלך הניתוח ולאחריו – תמיכה, מנוחה והחלמה

לאחר שנעשה אבחון לבעיה ונבחרה פרוצדורת הניתוח המתאימה, חשוב לדעת כי הניתוח אינו מסובך ומלווה בהרדמה מקומית וטשטוש בלבד. הניתוח נמשך בין שעה לשעתיים, תלוי בייעוד שלו ומטרותיו ולאחר התאוששות קצרה כבר ניתן לשחרר את המטופל לביתו. עם זאת, מכיוון שמדובר המטפל באזור רגיש כמו העיניים שאחראיות על חוש הראייה, רצוי לקבל תמיכה מאדם נוסף ולהצטייד במשקפי שמש, המקלות על הראייה לאחר הניתוח .

משך ההחלמה – משך ההחלמה הוא בין שבוע לשבועיים או יותר, תלוי במטופל ובפרוצדורת הניתוח הספציפי ובמהלך זמן זה יש להרגיע את האזור באמצעות רטיות קרות. כבר לאחר מספר ימים ניתן לחזור לפעילות שגרתית, אך יש לנוח ולהימנע מפעילות מאומצת ומהרכבת עדשות מגע.התפרים מוסרים לאחר תקופת זמן של שבוע ויש לקחת אנטיביוטיקה למניעת זיהומים אפשריים.

תוצאות – את תוצאות הניתוח ניתן לראות באופן מיידי, אך תוצאות סופיות ייראו באופן אפקטיבי בדרך כלל בסיומה של תקופת ההחלמה או לאחר כחודש ימים לערך. תוצאות הניתוח יעילות מאוד ויכולות להחזיק כעשר שנים או יותר של מראה צעיר ורענן.

תופעות לוואי – תופעות לוואי אפשריות לניתוח כזה הן אדמומיות באזור המנותח, נפיחות, יובש בעין שמטופל באמצעות טיפות לחות, כאבים ושטפי דם. חלק מהתופעות הן שכיחות ונעלמות לאחר מספר ימים באופן טבעי וללא צורך באמצעים מיוחדים, אך חשוב להיות בפיקוח של גורם רפואי מוסמך ולבצע מעקבים עד לתום תקופת ההחלמה.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן