fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

כל השיטות להתמודד עם קמטי הבעה

אנחנו יכולים להתעלם מקיומם אך הם ימשיכו לחרוש את הפנים בכיוונים שונים, הרי אלה הם הקמטים.

הסימנים הפיזיים לכך שהגיל המתקדם עושה את שלו, שהאלסטיות הולכת לאיבוד, שהפנים כבר לא מתוחות כמו פעם.

הקמטים הנפוצים ביותר הם קמטי הבעה, שנקראים כך כיוון שהם מופיעים בעיקר בקווי ההבעה הדינאמיים של הפנים, האזורים בהם אנחנו משתמשים כדי להביע דברים בצורה שאינה מילולית ולשם כך משתמשים בדרך בלתי מודעת בשרירי הפנים.

כשמדברים על קמטי הבעה מתכוונים לצידי המצח, בקו שבין הגבות, באזור הפה ובזוויות של העין.

הקמטים מודגשים במיוחד כשברצוננו להביע משהו משמחה וחיוכים ועד כעס והיות והפנים שלו הם השיקוף של הרגשות שלו, קמטי ההבעה הם הראשונים להופיע.
למרבה השמחה, יש שיטות להתמודד עם קמטי הבעה לצורך מילוי קמטים, חלקן ארוכות וקבועות יותר וחלקן זמניות אך קצרות ומהירות. לפניכם סקירה של השיטות, החסרונות והיתרונות של כל שיטה.

הזרקת בוטוקוס למצח

מתיחת פנים

מי שמחפש פיתרון קבוע למלחמה בקמטים, מתיחת פנים שמותח את הפנים כולל קמטי ההבעה הוא התשובה.

יש כאלה שירגישו שאקט זה פולשני מידי כי הוא כרוך ביותר סיכונים מהליכים כירוגיים או אסתטיים קצרים. מדובר בהרדמה מלאה ובתהליך התאוששות ארוך יחסית כולל חבישה של הפנים או התנפחות שלהם עד שמרגישים באפקט.

הזרקות זמניות או לטווח הארוך

השיטות הפופולאריות ביותר למלא קמטי הבעה משתמשות בהזרקה ממוקדת של חומרי מילוי שממלאים את השקע שיוצר הקמט וכך יוצרים עור פנים מתוח יותר. כשבוחרים הזרקה, חשוב לבדוק איזה חומר מוזרק פנימה בהזרקה תת עורית.

יש הזרקות בהן משתמשים בחומרים טבעיים על בסיס שומן, סידן ויש חומרים ביולוגיים כמו קולגן וחומרים מלאכותיים כמו סיליקון.
החומרים הטבעיים והביולוגיים בריאים יותר לעור אך האפקט שלהם הוא פחות עוצמתי מסיליקון ולכן, הזרקה בחומרי מילוי טבעיים או ביולוגיים היא זמנית בלבד. הזרקה שעושה שימוש בסיליקון רפואי טהור יוצרת אפקט שיישמר למשך שנים.

בכל הזרקה, מדובר בהליך מרפאתי פשוט ועם סיכונים מועטים יחסית, נעשה שימוש במשחת אלחוש ולאחר שהעור כבר לא רדום והנפיחות יורדת, ניתן לראות את השיפור בגמישות הפנים ובטשטוש קמטי ההבעה.

הזרקת בוטוקס

אין ספק שההזרקה האפקטיבית ביותר למילוי קמטים שנוצרים מקווי ההבעה היא הזרקת בוטוקס לפנים שמחלישות את שרירי פנים.

הכוח של הבוטוקס הוא בעבודה הממוקדת על עצבי הפנים הקשורים בעצם להבעות הפנים, הבוטוקס מונע את האימפולסים שמגיעים מהעצבים שבפנים ולכן השרירים בפנים כבר לא מתכווצים וקמטי ההבעה אינם נראים.

יתרון נוסף בבוטוקס הוא שגם התבצעה הזרקה רק לקמטי הבעה ספציפיים, האפקט הוא כה עוצמתי שיתר שרירי הפנים יתכווצו באופן טבעי והפנים יראו חלקות יותר. בתהליך זה ניתן לחזור לשגרה באופן מהיר ללא תופעות לוואי מלבד עקצוצים שנעלמים במהרה. כמובן שיש לפנות לרופאים מומחים כדי חלילה לא לפגוע בשרירי הפנים וכדי שגם אחרי הטיפול, הפנים יראו טבעיות וירגישו טבעיות.

מאת: שירה דרורי

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן