fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

כיצד הידוק השרירים במסגרת מתיחת בטן משפיע על המראה?

מראה חטוב, יפה ואסתטי הינו חשוב ביותר עבור כל אישה, בעיקר עבור אלה הדואגות לשמור על המראה החיצוני שלהן באמצעות אימוני כושר. השרירים משחקים תפקיד חשוב במראה זה, ושילוב של היעדר שכבות שומן מיותרות עם שרירים הדוקים הוא שנותן את התוצאה הרצויה.

בטן שטוחה

מדוע מתעורר הצורך לבצע הידוק שרירים?

שרירי הבטן יכולים להידלדל ולאבד את צורתם בנסיבות שונות – לדוגמא, במהלך ההיריון, בעיקר אם היה מורכב ודרש הרבה מנוחה. חודשים של חוסר פעילות בשילוב עם פעולת ההתרחבות של הרקמות באזור הבטן יכולים לשנות את מבנה השריר, כך שאין כל ערבות לכך שהוא יחזור אי פעם למראהו הקודם.

היפרדות של שרירי הבטן התחתונה הינה תופעה אופיינית לכל אישה, והיא מביאה פעמים רבות להיווצרות ה"כיס" באזור הבטן התחתונה שמהווה מעין חותם והוכחה ניצחת לכך שהאישה עברה לידה או לידות.

במקרים אלה, גם אימונים מאומצים לא יביאו למראה הרצוי, אלא אך ורק לחוזק פיזי שגם הוא חשוב אמנם, אך אינו מביא לתוצאה שכל אדם היה רוצה. כמו כן, בדרך כלל מדובר בתופעה משלימה לקפלי עור מידלדלים, שגם איתה אי אפשר להתמודד באמצעות אימוני כושר.

הליך הידוק שרירים כירורגי

מנתח פלסטי מיומן ומקצועי יכול לשפר את המראה של כמעט כל רקמה בגוף ולשנות את ההרכב שלה, ורקמת השריר אינה יוצאת דופן. בהליך מתיחת בטן, ניתן לבצע את פעולת שיפור המראה באופן מעט יותר מעמיק, ולדאוג גם לכך שהשריר יהיה הדוק, כפי שהיה לפני הלידות.

כמו כן, כאשר כל הרקמות באזור הבטן שינו את צורתן והפכו לרחבות ולמידלדלות יותר, מדובר בפתרון מתבקש והגיוני – להחזיר את הזמן לאחור גם בעומק של השריר, וגם בעומק של העור ושל השומן התת-עורי.

הסיכונים בניתוח המשולב וכיצד להימנע מהם

באופן כללי, הסיכונים האפשריים במהלך הניתוח המשולב הינם פחות או יותר זהים, וניתן לנטרל את כולם כאשר פונים למנתח מנוסה, המיומן בביצוע משולבים (חשוב לציין, מדובר במיומנות נרכשת הנגישה למנתחים בעלי ניסיון של שנים ארוכות בתחום הכירורגיה הפלסטית).

הליך של הידוק שרירי בטן במהלך המתיחה מאפשר ליצור את מראה הבטן המושלם, כפי שהיה לפני ההיריון והלידות, או לפני העלייה המשמעותית במשקל.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן