fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

החיים אחרי הניתוח

ניתוח פלסטי, כמו כל ניתוח , הוא תהליך כואב ולא פשוט כלל. תקופת ההחלמה היא תקופה מאתגרת מאוד ולעתים גם ארוכה מהצפוי. למזלנו יש כמה דברים שיכולים לעזור לגוף בתהליך ההחלמה וההתחזקות: תזונה נכונה, עיסויים ותכשירים קוסמטיים מתאימים. כאשר הגוף נכנס לשלב החלמה מואצת, יש לספק לו את כל החומרים הדרושים לשם כך. לפניכם טיפולים משלימים מומלצים לאחר קוסמטי.

ניתוח מתיחת פנים

טיפולים משלימים מומלצים לניתוחים פלסטיים

  • עיסויים – לאחר פלסטי המקום המנותח נראה נפוח יותר משאר האזורים הבריאים בגוף, לעתים מופיעים שטפי דם, בצקות וזיהומים. על מנת להפחית מתופעות הלוואי הלא נעימות הללו, ישנם עיסויים שעוזרים לנקז נוזלים, להרגיע את השרירים, למתוח את העור ולהזרים את הדם בצורה בריאה לכל האזורים בגוף על מנת להאיץ את תהליך ההחלמה.
  • ויטמינים – ישנם וויטמינים רבים שהגוף צריך על מנת להחלים, כדאי לספק לגוף את כל מה שהוא צריך בעזרת וויטמינים ספציפיים בהנחיית הרופא המטפל או מולטי ויטמינים שמשלבים בכמוסה אחת מגוון רב של ויטמינים שונים וכוללים בתוכם את כל הוויטמינים החיוניים לגוף לשם החלמה מהירה.
  • קרמים – מומלץ להשתמש בקרמים על מנת להחזיר את הגמישות והלחות לעור באזורהניתוח . זכרו כי חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתשתמשו בכל תכשיר קוסמטי שהוא, על מנת למנוע נזקים מיותרים.

אילו ויטמינים כדאי לצרוך לאחר פלסטי

  • ויטמין C – ויטמין סי הוא ויטמין מומלץ מאוד בקרב קהל המחלימים מ ים. ויטמין זה הוא חומר הדרוש לבניית קולגן, מה שבעצם מאחה את הרקמות ועוזר בהחלמה של פצעים. בנוסף, כפי שבוודאי כבר שמעתם, ויטמין סי עוזר בחיזוק מערכת החיסון ומשפר את היכולת של הגוף שלכם להילחם בזיהומים אפשריים. ניתן לצרוך ויטמין סי מפירות וירקות כגון לימון, תפוז, רימון, עגבנייה או אפילו פטרוזיליה, או בצורה מרוכזת בתוך כמוסות של ויטמינים ותוספי תזונה.
  • צינק – צינק הוא ויטמין שניתן כתוסף תזונה חיוני למחלימים מ ים. מחקרים הראו שהצינק מועיל במיוחד להחלמה מהירה והוא מקצר את זמן ההחלמה מ בצורה דרסטית ביותר. לצינק סגולות רבות והן היכולת שלו להוריד דלקתיות, לחזק את מערכת החיסון, לאזן את חילוף החומרים ולהאיץ היווצרות של רקמות חדשות.
  • סידן וויטמין D – ויטמין D וסידן הם חומרים שנדרשים לגוף ביחד. ויטמין די חיוני לפעילות הסידן והסידן הוא בתורו החומר החשוב ביותר בהחלמה של רקמת שריר ועצמות. אם הניתוח שלכם כלל תיקון של עצמות ושרירים, הקפידו על כך שתקבלו את הכמות הנחוצה לגוף של סידן בשילוב עם ויטמין D.
  • ויטמין K– ויטמין זה הוא ויטמין חיוני להחלמה מ מכיוון שהוא מעורב בתהליך של קרישת דם טבעית של הגוף והוא מרכיב חיוני לבריאות העצמות. מומלץ להקפיד על כמות מספקת של ויטמין K העת ההחלמה לאחר פלסטי על מנת למנוע דימומים ולדאוג להחלמה תקינה ומהירה של העצמות.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן