fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

האם ניתוח מתיחת בטן יוביל לירידה במשקל ?

מן הסתם, ניתוח למתיחת בטן יוצר הרבה מאוד ציפיות בקרב המנותחים. עם כל התקוות, יש דברים שחייבים לדעת עוד טרם הליך הניתוח , על מנת לא להיכנס לאשליות שווא. ישנם לבטים לא מעטים, וכאן תוכלו לקבל תשובות למספר שאלות.

מתיחת בטן

להגיע לניתוח עם ציפיות ריאליות

ניתוח מתיחת בטן מתבצע על ידי כירורג פלסטי אשר צבר ניסיון רב בתחום, מה שמבטיח תוצאות טובות. ישנם אנשים רבים שעשו דיאטה, הצליחו יפה לרדת במשקל, אולם נותרו עם עודפי עור. מועמדים לניתוח לרוב מגיעים עם הרבה מאוד ציפיות, חלקן ראליות וחלקן פחות, ולכן כדאי להבהיר את המצב. הניתוח אכן משיג תוצאות נאות – הוא מסיר את עודפי העור, אך יש להתייחס לכל מטופל באופן פרטני בהתאם למצבו הבריאותי.

האם הניתוח יסייע להורדה במשקל?

זוהי שאלה שהרבה מאוד אנשים שואלים. המטרה של מתיחת בטן אינה להביא לירידה במשקל אלא להביא להצרת הבטן, כמו גם לעיצוב שלה כך שהמראה המתקבל יהיה אסתטי – מה שבין היתר יעלה את בטחונו העצמי של המטופל. עודפי עור הבטן אותם מסירים בעתהניתוח , אמנם הם בעלי משקל,  ולכן ישנה אפשרות להוריד מעט ממנו, אולם בשורה התחתונה מה שבאמת חשוב הוא עיצוב הבטן מחדש.

האם הבטן תהיה שטוחה לאחר הניתוח ?

גם זו שאלה שרבים מהמועמדים שואלים. מתיחת בטן לא בהכרח תביא לתוצאות של בטן שטוחה. אנו מתרשמים מדוגמניות במגזינים להן בטן שטוחה למשעי, אבל לא אלה התוצאות אותן ניתן להשיג . לעתים רבות מדובר בהשמנה תוך בטנית, ולכן קשה יהיה להשיג תוצאות של בטן שטוחה לחלוטין.

תוצאה כזו אכן יכולה להתקבל כאשר יורדים במשקל. מהסיבה הזו ישנם לא מעט אנשים שעלולים להתאכזב מתוצאות הניתוח אם הם אינם מודעים לעובדות. לעומת זאת, מתיחת בטן בקרב פציינטים שההשמנה שלהם היא מחוץ לחלל המעיים צפויים לתוצאות טובות יותר. בשל כך, עוד טרם הניתוח יש להתייעץ עם הרופא ולהיות מודעים לכל ההשלכות.

ובכל זאת, למה ניתן לצפות?

לא מעט פעמים, שכזה משולב עם שאיבת שומן. המנותחים יוצאים מה עם בטן שטוחה יותר, עודפי העור מוסרים וגם השרירים באזור מתהדקים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן