fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

האם יש צלקת כתוצאה ממתיחת פנים והיכן?

מתיחת פנים היא אחד הניתוחים הפופולריים ביותר בתחום הרפואה הפלסטית. לא זו בלבד שנשים פונות להליך הניתוח בגילאים מוקדמים יותר – למעשה, החל מגיל 40 – גם גברים מוצאים את עצמם על שולחן הניתוחים. אין ספק כי כולם רוצים להיראות צעירים ורעננים יותר, ואם האמצעים בנמצא, אז למה בעצם לא?

ניתוח מתיחת פנים

 

יתרונות הניתוח וצלקות לאחריו

מתיחת פנים משיג תוצאות טבעיות וכיום, עם התקדמות הרפואה, הצלקות לאחר הניתוח הנן קטנות יותר וסיכויי ההחלמה שלהן טובים יותר. מתח על גבי העור הוא אחת הסיבות להיווצרות הצלקות, וכאשר בזמן ההליך הניתוח ניתן להימנע מעניין זה, תהליך הריפוי של הצלקות הוא טוב ומהיר יותר – הסימנים הנותרים כמעט בלתי נראים.

אלה הן חדשות טובות לכל המנותחים שחוששים מהצלקות לאחר הניתוח. הנושא העיקרי בכל הקשור לצלקות הוא מתח העור.בנוסף, על מנת להימנע עד כמה שיותר מצלקות בולטות, יש לבחור בכירורג פלסטי בכיר, אשר צבר זה מכבר ניסיון רב בתחום. נשים רבות חוששות שהצלקות יסגירו את העובדה שהן עברו מתיחת פנים ולכן יש לדעת היכן בדיוק למקם את הצלקות, כך שהן לא ייראו לעין. רצוי שהצלקות יהיו כמה שיותר קצרות ומוסתרות בקפלים. ככלל, הצלקות מוסוות מתחת לקו השיער ובמרבית המקרים אינן בולטות.

לכמה זמן הניתוח תקף?

מתיחת פנים מעניק למנותחים מראה צעיר ורענן. אולם, לא לעולם חוסן. הניתוח איננו עוצר את תהליך ההזדקנות, כך שקמטים ממשיכים להופיע עם ההתקדמות בגיל. עם זאת יש לציין, כי נקודת הפתיחה של מי שעבר מתיחת פנים היא טובה יותר בכל הקשור לגילו הכרונולוגי, באופן משמעותי. את הניתוח בהחלט ניתן לבצע יותר מפעם אחת, בזמן שמתעורר הצורך, אך לעולם אין לדעת מראש מתי יגיע הזמן לחזור שוב על הניתוח .

האם ישנם סיבוכים אפשריים?

מתיחת פנים עלולה לטמון בחובה גם סיבוכים כמו כל אחר, אך אלה מתמעטים כאשר בוחרים בכירורג פלסטי בכיר בעל ניסיון. לעתים התגובה לחומרי ההרדמה יכולה להוות סיבוך. בקרב אנשים שמעשנים, אנשים הסובלים מזיהום או החולים במחלת הסוכרת, תהליך ההחלמה הרבה יותר איטי ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא עוד טרם הניתוח.

לעיתים, לאחר הניתוח מצטבר דם מתחת לרקמות ויש לנקז אותו. במקרים נדירים, כתוצאה מה תיתכן פגיעה בעצב, אולם תופעה זו חולפת עם הזמן. באופן כללי, כאשר בוחרים את המנתח הנכון – הולכים ופוחתים הסיכויים לסבול מאי-אילו סיבוכים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן