fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

באילו אזורים ניתן לבצע שאיבת שומן?

שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר כיום, וניתן לבצע אותו יחסית בקלות, כך שנשים רבות (וגם גברים) מבצעים אותו לשביעות רצונם. חשוב לציין כי זה אינו מיועד לנשים שמעוניינות לרדת במשקל – אלא נועד להסיר מצבורי שומן שמביאים למראה לא אחיד בגוף.

שאיבת השומן הראשונה בוצעה בשנות ה-70, כאשר דוגמנית פנתה למנתח פלסטי לאחר שמצבור שומן באזור הגב הפריעה לה. לאחר שאיבת השומן באזור זה התחוור למנתח שמדובר בפעולה מוצלחת במיוחד, ולאחר מכן הוחלט לבצע את הניתוח במקומות נוספים

כיום,הניתוח מבוצע באזורים רבים בגוף. נפרט כאן חלק מהאזורים שבהם ניתן לבצע שאיבת שומן. כמובן שקיימים אזורים נוספים, אבל האזורים הבאים נחשבים לנפוצים במיוחד.בטן – שאיבת שומן בטן הוא אולי אחד הניתוח הנפוצים ביותר בתחום זה, שכן מדובר באזור שקשה לחטב בדרכים המקובלות (ספורט ודיאטה).

שאיבת שומן בירכיים

ירכיים – גם כאן מדובר באחד האזורים הנפוצים יותר לביצוע שאיבת שומן. במקרים רבים, תוצאות הניתוח ניכרות באופן משמעותי במהירות. קראי עוד על שאיבת שומן ירכיים

צוואר ואזור הסנטר – הניתוח מיועד לנשים ולגברים שסובלים מעודף שומן באזורים אלו, מה שיוצר מראה 'חסר צוואר' ומטשטש את ההפרדה בין הפנים לשאר הגוף. קראי עוד על שאיבת שומן באזור הצוואר

שדיים – נפוץ אצל גברים הסובלים מבעיית גניקוסמטיקה (שדיים בולטים). ניתן לטפל בבעיה זו בין היתר בשאיבת שומן.

זה המקום לציין ששאיבת שומן מאזורים שונים בגוף לא מחליפה פעילות גופנית או תזונה נכונה. כמו כן, התוצאות שמתקבלות לאחר הניתוח תלויות בגורמים שונים הקשורים למטופלים, כמו משקל, מצב הורמונלי, אופי העור ועוד.

באילו אזורים ניתן לבצע שאיבת שומן?

שאיבת שומן היא הליך כירורגי פשוט בטוח ויעיל להסרת שומן עיקש מאזור ספציפי בגוף, שקשה מאוד להיפטר ממנו בדרכים הרגילות של תזונה וספורט. לכל אחד מאתנו יש אזור בגוף, שקשה לטפל בו, ולא משנה כמה נרד במשקל, במקום הספציפי הזה לא ניפטר מהמשקל העודף.

האזור והנטייה לשומן עיקש משתנה בין גברים ונשים, וכמובן שנתונים גנטיים משפיעים על כך.

אצל נשים למשל,  לרוב יימצא השומן העיקש באזור הירכיים, במותניים ובישבן, ולעומת זאת אצל גברים הבעיה היא בעיקר בבטן התחתונה, מה שמכונה כרס בירה, ובאזור המותניים.

חשוב להדגיש כי שאיבת שומן אינה תחליף לדיאטה ולניהול אורח חיים בריא, וההליך אינו מתאים לאדם המבקש לרדת במשקל בכל אזורי גופו. שאיבת שומן מתאימה לאדם שלא סובל באופן כללי ממשקל עודף ניכר, ורוצה להיפטר מהקילוגרמים המיותרים באזור בעייתי, או במספר אזורים בעייתיים.

השאלה הבאה היא, באילו אזורים ניתן לבצע שאיבת שומן. אזורים נפוצים הם שאיבת שומן בטני, מותניים, בירכיים, ברכיים, זרועות, אזור החזה לגברים, אזור הסנטר ועוד.

למי מתאים הליך שאיבת שומן?

הליך זה מתאים עבור אנשים בעלי אחוזי שומן נמוכים באופן יחסי, אשר מעוניינים בשאיבת שומן מאזור בעייתי שלא יורד בדיאטה וספורט, ומפריע להם אסתטית.

נקודה חשובה לנשים בעיקר, ישנה אפשרות להזריק את השומן ששואבים באזור אחר כמו הפנים, השדיים, הישבן ועוד, כדי מלא אזורים שנפחם הידלדל.

שאיבת שומן, לא נועדה למטרת ירידה במשקל. אלא כדי לעצב את הגוף כרצוי מחדש, לפרטים על עלויות של שאיבת שומן לחצו כאן

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן