fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

באיזה גיל מומלץ לעבור מתיחת פנים?

התקופה המודרנית מציבה משימות מורכבות ביותר לאנשים שמעוניינים להישאר אקטואליים, צעירים ומשפיעים בתחומם. בתקופתנו, המקדשת את הנעורים, אנשים רבים (נשים וגברים כאחד) נחרדים כבר למראה הסימנים הראשונים של הגיל הנותנים את אותותיהם בפניהם ובגופם. אך האם הפתרון המהיר בדמות מתיחת פנים הוא הדרך הנכונה להתמודד עם הפחד מפני הזקנה? ובאיזה גיל פתרון זה נחשב ללגיטימי?

הרמת עפעפיים

הסיבות הנכונות לבצע מתיחת פנים

לפני שממהרים לגשת למתיחת פנים, חשוב לזכור שכיום ניתן לבצע מגוון פעולות שיאטו את התהליכים המביאים לצורך לבצע מתיחת פנים. עור פנים נפול הינו תופעה שמתעוררת גם עקב הזמן, אך גם בעקבות טיפול לא נאות בעור, עקב עליות וירידות תכופות במשקל ובשל עדויות נוספות להתנהגות לקויה.

אם גילכם הוא צעיר יחסית – עד 38-40, עדיף לבחור בטיפולים מזינים וממצקים לפני שפונים לבצע מתיחת פנים. עם זאת, בגיל שלאחר 40, מתיחת פנים יכולה להיות פתרון מעולה שיעזור לכם לשמור על מראה צעיר ורענן לאורך שנים ארוכות.

חשוב לבצע מתיחת פנים מתוך הבנה שמדובר בשינוי שיאפשר להצעיר את המראה הכללי, כאשר הוא מבוצע בצורה איכותית ונכונה. התופעות השליליות של מתיחות פנים – שינויים של סלבריטאים ללא היכר (דוגמת רנה זלווגר ואומה תורמן) – הן תוצאה של שבוצעו באופן בלתי מקצועי.

מהו הגיל המתאים

באופן כללי, מתיחת פנים היא הליך המבוצע בגילאי אמצע החיים לפחות. מתיחות פנים מאפשרות לרענן את מראה הפנים, להעלים קמטים באזור המצח, להרים עפעפיים נפולים, למצק את אזור הסנטר הכפול ולפסל אותו, לעזור לשמור על מראה צעיר ורענן לאורך זמן – זאת באמצעות החלקת הקמטים ומילוי החריצים שנוצרו.

הגיל המומלץ למתיחת פנים הינו אחרי גיל 40, ורק לאחר התייעצות עם מספר רופאים, ולאחר בדיקה של הבריאות הכללית. כל אדם הוא שונה, וחשוב לעבור ייעוץ מקצועי טרם קבלת כל החלטה בנידון.

כמו כן, אנשים רבים מודאגים מאוד כבר מהופעת קמטים ראשונים, שהינם לרוב קמטי הבעה שניתן להעלים בקלות באמצעות טיפולים שונים, כולל הזרקות בוטוקס.

ד"ר אמיר אברהם הינו מנתח מנוסה ומקצועי המספק מגוון רחב של טיפולים לשיפור המראה והביטחון העצמי. באמצעות ייעוץ אישי של ד"ר אברהם תוכלו לדעת בוודאות אילו טיפולים יאפשרו לכם לקבל את המראה הצעיר והרענן שעליו אתם חולמים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן