fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

איך מבוצעת שאיבת שומן בירכיים?

שאיבת שומן בבטן או בירכיים היא לכל דבר, וכמו בכל , גם בו עלולים להיות סיבוכים שונים. לכן, ההמלצה היא לבצע שאיבת שומן אצל מנתח פלסטי מוסמך, בעל שנות ניסיון רבות ומיומנות. על הרופא המנתח לבצע את הניתוח רק עבור מי שבעיניו מתאים ביותר מבחינה גופנית ורפואית, על מנת לצמצם את הנזקים למינימום.

שאיבת שומן בירכיים

ביצוע הניתוח

כמו שאיבת שומן בבטן, גם כאן מבוצעת הפרוצדורה באמצעות צינורית המוחדרת אל אזורי הטיפול דרך חתכים קטנים המבוצעים על העור. הרופא המטפל יזיז את הצינורית בתוך מצבורי השומן, עד לסילוק עודפי השומן במידה מספקת. במהלך הפרוצדורה, על המנתח לבצע תנועות שונות לצורך השאיבה. אם בעבר, הטכניקה הייתה באמצעות החדרת צינורות בקוטר רחב, כיום הקנולה קטנה יחסית ומאפשרת לבצע את השאיבה בצורה אפקטיבית יותר.

לרוב מבוצעת הרדמה מקומית לפני ביצוע הניתוח . הרופא המטפל יסמין את המקומות הספציפיים שבהם יבצע שאיבת שומן. לאחר ההרדמה, מבוצעים מספר חתכים קטנים במקומות שונים בירכיים, על מנת לאפשר לו גישה נוחה ממספר זוויות לאזור הירכיים. את הקנולה המוחדרת אל הגוף אפשר לחבר למכשיר ואקום או למזרק ייעודי, הכל תלוי בשיטה אותה נוקטים על מנת לבצע את הניתוח . לאחר השאיבה, החתכים נסגרים באמצעות תפרים או מדבקות והאזור נלחץ בחבישה.

התנהגות לאחר הניתוח

לאחר כמה ימי השגחה בבית החולים, משוחררים המנותחים לביתם כשבידם הנחיות לשימוש בחגורת לחץ למשך מספר שבועות. במשך תקופת ההחלמה מ שאיבת שומן, מומלץ מאוד להצטייד במשככי כאבים ולא לבצע פעילות ספורטיבית בשבועות הראשונים שלאחר מכן. זכרו כי משך ההחלמה משתנה מאדם לאדם. תוצאות סופיות ניתן לראות לאחר חודשים בודדים מה .

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן