fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מחקר חדש בדק ומצא – מה קורה בדיוק לשפה העליונה עם ההתבגרות?

מראה הפנים מעסיק אותנו כבר מגיל הנערות, ואנו מקפידים על חזות פנים נאה בכל גיל ובכל מצב.

בהמשך לכך ד”ר אברהם אמיר מנתח פלסטי בכיר מציג מחקר חדש שנערך בבלגיה על 200 משתתפים. חצי מהם היו נשים וחצי מהם היו גברים, כאשר טווח הגילאים נע בין 20 ל-80.

על כל נבדק ביצעו בדיקת MRI, תוך התמקדות בשפה העליונה, כדי לראות מה ההבדלים בין השפות השונות של הנבדקים בהתאם לגיל.

שפה עליונה

ד”ר אמיר אומר כי

מסקנות המחקר מוכיחות, כי ככל שהאדם מתבגר, כך השפה העליונה שלו מתארכת, ונוצר מרחק בין בסיס האף לשיניים העליונות. הדבר בולט במיוחד אצל נשים ופחות אצל גברים. בהמשך לכך, גם עובי השפה משתנה עם הגיל, ונפח השפה אצל נשים, יורד ברמה דרמטית עם הגיל.גם פה השינויים משמעותיים יותר בנשים מאשר בגברים. החוקרים הציגו, כי נשים מבוגרות יותר, היו בעלות שפתיים עם ירידה קשה בנפח, ועוביהן היה דק, בעוד שאצל נבדקים צעירים, השפה הייתה מלאה ונפוחה כראוי

החוקרים הציגו מסקנה נוספת – השפה העליונה הפכה לדקה יותר ככל שמתקרבים במדידה לבסיס האף.

מה ניתן לעשות כדי להחזיר את השפה למראה צעיר ורענן?

לפי ד”ר אברהם אמיר, כדי להגדיל את נפח השפה ולטפל בה כך שהיא תחזור להראות צעירה, מתוחה ומלאה, ניתן להזריק חומצה היאלורונית.

יש להזריק החומצה כדי להגדיל את הנפח ולקצר את השפה, וזהו הטיפול המומלץ. במקרים במיוחדים, כאשר השפה מתארכת במיוחד, וקיימת בעיה של ממש, ניתן לבצע לקיצור השפה, אך הדבר משאיר צלקות ונשאר כאופציה אחרונה. מילוי שפתיים כיום הוא טיפול פופולרי ונפוץ ביותר, כאשר התוצאות הינן מידיות, ובכך ניתן לטשטש את המראה המבוגר והעייף של השפה.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן