fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מהו הדבר החשוב ביותר למנותחות מתיחת בטן?

מחקר חדש שנערך בשיקגו, ניסה לענות על השאלה – "מה הכי חשוב למטופלות שעוברות מתיחת בטן?". החוקרים במחקר, אספו נתונים של מנותחות שביצעו בעבר ניתוח מתיחת בטן ופנו אליהן עם סקר, ובו שאלות לגבי הניתוח . ד"ר אברהם אמיר, מנתח פלסטי בכיר, מציג את תוצאות המחקר:

"במקום הראשון, כפי שניתן לתאר, הדבר הכי חשוב למטופלות היה התוצאה האסתטית. כמובן שהמטרה היא יפה ואסתטי, ללא פגמים או צלקות גדולות. עם זאת, החוקרים מציינים כי סיבה זו ברורה מאליה, ולכן חלקם נטו שלא לכלול את התוצאה הזו כחלק ממסקנות המחקר", מציין ד"ר אמיר.

פוסט בריאטריים

"לכן, הקריטריון הכי חשוב למטופלות היה יחס המנתח והצוות. רוב המטופלות השיבו כי זהו הפרט הכי חשוב במהלך הניתוח ", אומר ד"ר אברהם אמיר. "לאחר מכן, ניתן למצוא את סעיף חריצות הצוות ונכונותו לעזור ולטפל בבעיות".

ומה היה פחות חשוב למטופלות?

"לפי המחקר, סעיפים כמו מחיר ואם היו סיבוכים, היו בתחתית הדירוג. כלומר, מחיר הניתוח היה פחות רלוונטי למנותחות, אם הניתוח יצא אסתטי ונאה. בנוסף, אם היה סיבוך במהלך הניתוח , אך המנתח והצוות טיפלו בו, חשיבותו נמוכה מאד", מסכם ד"ר אמיר.

מהו הדבר החשוב ביותר למנותחות מתיחת בטן?

התשובה שאלה 'מהו הדבר החשוב ביותר למנותחות מתיחת בטן?' היא לא אחת. אך כפי שתוכלו לשער, הדבר החשוב ביותר עבור מטופלות הוא התוצאה האסתטית בסוף התהליך. בוודאי שהמטרה היא שהבטן תהיה מתוחה, שטוחה, ללא סימנים ופגמים וללא צלקות בולטות, תוצאה יפה ואסתטית, לשם כך ההליך.

לא פחות חשוב הוא היחס והליווי של המנותחת על ידי הצוות הרפואי. כל ניתוח הוא מלחיץ ויש חששות לקראתו, זהו דבר טבעי עבור המנותחת. וזהו התפקיד של הרופא המנתח וכל הצוות הרפואי.

למי מתאים ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן מתאים עבור נשים וגברים בריאים, שסובלים מעודפי עור ושומן באזור הבטן שמקפידים על משקל יציב, זאת משום ששינויים במשקל יפגעו בתוצאות הניתוח במשך הזמן.

(שימו לב שלא מדובר על מקרים בהם יש בעיה קלה שכן במצבים אלו הפתרון הוא בתזונה, ובאימון גופני מתאים),  .

לכן, אם אתם אחרי ניתוח הצרת קיבה, מומלץ שתשלימו את תהליך הירידה במשקל ורק אז תכננו ניתוח מתיחת בטן.

למה לצפות?

אחרי ההחלמה מניתוח מתיחת בטן, הבטן תהיה שטוחה באופן ניכר, הגוף יראה חטוב ורזה יותר, ותוכלו להרגיש קלים וצרים לאחר שנפטרתם מעודפי העור והשומן שהפריעו לכם.

השיפור בקווי המתאר של הגוף יעלו את תחושת הביטחון ויאפשרו לכם להרגיש טוב יותר, מבלי שתצטרכו להסתיר את הבטן כל הזמן. השיפור במראה ומשפיע גם על איכות החיים, וזו הסיבה החשובה ביותר לביקוש הגבוה להליך, בקרב נשים וגברים.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן