fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

איך תדעו שהמנתח הפלסטי אמין ובעל ניסיון?

בזמן האחרון, אנו שומעים חדשות לבקרים על מתחזים ושרלטנים המחשיבים את עצמם כדוקטורים, פרופסורים ומנתחים פלסטיים מוכרים וידועים.

סוגיה זו הלכה והתעצמה למימדים עצומים עד שד"ר רועי ענבר גזבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ביקש מהמטופלים לבדוק בנרות מיהו הגורם שבודק ומנתח אותם שמא הם יטופלו אצל אותם מתחזים.

ד"ר אברהם אמיר ממליץ להיזהר ממרכזים רפואיים לא מוכרים ועלומי שם, ממבצעים מפתים, הגרלות ומחירים נמוכים משמעותית מהנהוג בשוק. "מחיר נמוך מאד, שלא דומה לשום הצעה אחרת בשוק, חייב לעורר נורה אדומה וחשד כלפי אותו רופא או מרכז רפואי", הוא מציין.

בנוסף, בימינו, כל דכפין יכול להפוך לאשף עריכת תמונות במחשב, בעזרת תוכנות שונות שבראשן עומדת פוטושופ.

חשוב לשים לב לתמונות נוצצות, יפות, מקצועיות מדי, בעיקר כאשר מדובר על השוואה של לפני ואחרי. מלבד זאת, חשוב מאד לוודא כי המנתח הוא רופא אמיתי, בעל תואר ורישיון ממשרד הבריאות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בכירורגיה פלסטית.

ניתוח מתיחת בטן

 

כיצד נדע שהמנתח שלנו אינו מתחזה?

ד"ר אברהם אמיר מציין כי יחסית פשוט לברר, האם אותו מנתח הוא מתחזה או שמדובר במנתח אמיתי מקצועי. "בתחום הכירורגיה הפלסטית, המנתח חייב להיות חבר מומחה באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, וכמעט כל המנתחים הפלסטיים רשומים בצורה מסודרת באתר איגוד המנתחים הפלסטיים. זהו האיגוד הרשמי הכפוף להסתדרות הרפואית בישראל. באתר זה ניתן לראות אם המנתח בכלל מופיע כחבר באיגוד ורשום כמנתח פלסטי. בכל דף של חבר הרשום באיגוד, מופיעים פרטים על אודותיו, כמה שנות ותק יש לו ועוד פרטים חשובים. כיום מה שחשוב הוא המנתח עצמו ולא הגוף שאליו הוא משתייך, ואפשר ללמוד על כך דרך האינטרנט ובכמה צעדים פשוטים.

אחרי שהמנתח מתברר כמנתח אמיתי ולא מתחזה, מומלץ לקבוע עימו פגישת היכרות וייעוץ. בשיחה, ניתן להתרשם מהיחס שהוא מעניק, מרמת המקצועיות שלו וכמובן מהתשובות שהוא משיב לשאלותיכם. אסור לוותר על פגישת ייעוץ והיכרות, שכן היא המפתח להחלטה – האם להמשיך עם המנתח או לחפש חלופה אחרת.

כסף זה לא הכל בחיים

יתרה מזאת, סוגיית המחיר לעיתים מפתה מאד, ומחירים זולים משמעם טיפול וניתוחים באיכות ירודה.חשוב לזכור כי לא מדובר בטלפון או ברכב שבהם ניתן להחליף חלקים, אלא בגוף האדם, ולכן ההליכים עלולים להסתבך, ולהישאר עם סיבוכים שאינם הפיכים. הכל כתוצאה מניתוח שבוצע ע"י רופא לא מנוסה, לא מיומן ולא מקצועי, שהעניק הנחה יפה במחיר. לכן, הוותק והניסיון של המנתח, קובעים את איכות הניתוח – ואיכות בדרך כלל משמעותה מחיר שאינו הזול ביותר.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן