fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

תיאום ציפיות לפני שאיבת שומן בטן

שאיבת שומן היא אחת הפרוצדורות הרפואיות הנפוצות ביותר כיום והיא מאפשרת לנשים ולגברים רבים לבצע מעין 'תיקונים' נקודתיים למצבורי שומן היוצרים מראה שאינו אסתטי.

אחד האזורים הנפוצים שבהם מבוצע ניתוח שאיבת שומן הוא הבטן, ובשורות הבאות נתמקד בתיאום הציפיות לקראת זה. חשוב לבצע תיאום ציפיות לפני הניתוח על מנת שהמטופלות והמטופלים יידעו לאיזה מראה לצפות לאחר הניתוח וההחלמה.

בטן שטוחה

" שאיבת שומן בטן תרזה אותי" -הניתוח אינו מיועד לנשים בעלות משקל עודף שרוצות להרזות. זהו אינו פתרון קסם עבורן. הפרוצדורה נועדה לתת פתרון נקודתי לעיוותים שנוצרו בעקבות ריכוזי שומן שנותרו.– מתי רואים תוצאות? – ישנן פרוצדורות קוסמטיות כמו הזרקת בוטוקס לפנים שבהן ניתן לראות תוצאות מיידיות, אך לא כך הדבר בביצוע שאיבת שומן. תוצאות הניתוח ייראו רק שבועות לאחר מכן. לאחר הניתוח ולמשך כחודש ימים יש צורך ללבוש חליפת לחץ המסייעת בהחלמה.

"תשאבו לי את כל השומן בבטן" – חשוב לציין כי על מנת למנוע סיבוכים רפואיים, לא מבוצעת בדרך כלל שאיבה של יותר מ-5 ליטרים של שומן. לכן, כפי שכבר ציינו, לא מדובר בפתרון קסם לנשים בעלות עודף משקל.

אזור הבטן: חשוב לדעת – אזור הבטן עשוי להיות בעייתי עבור נשים שעברו הריון, שכן שאיבת שומן באזור זה עלולה לגרום לעודפי עור ולתוצאות לא אסתטיות. בחלק מהמקרים, העור לא יוכל להתכווץ בחזרה והדבר ידרוש ניתוח נוסף למתיחת בטן.

התוצאות של שאיבת שומן בטן תלויות במספר קריטריונים, כמו גיל המטופלת, מצבה הבריאותי, משקלה, מצבה ההורמונלי ועוד. כל אלה יקבעו אם העור יהיה גמיש ואלסטי מספיק על מנת להתהדק לגזרה החדשה או לא.

כמובן שבמקרים לא מעטים ניתן להגיע לתוצאות מצוינות והפרוצדורה היא בדיוק מה שהמטופלת זקוקה לו, אך מומלץ לדעת כמה שיותר לפני ביצוע הפרוצדורה – ובכל שאלה ניתן לשאול את הרופא המטפל. זכרו: מוטב כי תדעו כמה שיותר פרטים על שאיבת השומן ולאילו תוצאות לצפות, מאשר לצפות לתוצאות מרחיקות לכת שאינן בעלות אחיזה במציאות.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן