fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0506906090

שאיבת שומן בהרדמה מקומית או כללית

שאיבת שומן בהרדמה מקומית או כללית

במרפאת ד"ר אברהם אמיר ניתן לעבור מגוון הליכים פלסטיים-אסטטיים ובהם מתיחת בטן, מתיחת פנים, הרמת עפעפיים, מתיחת צוואר, הזרקת בוטוקס לפנים ועוד.

הטיפולים מבוצעים על ידי ד"ר אברהם אמיר, מנתח פלסטי בכיר הדוגל בליווי רציף של מטופליו ובשמירה על קשר ישיר עימם לכל אורך הדרך. אחד הטיפולים הפופולאריים והשכיחים שמבוצעים במרפאה הינו שאיבת שומן, אותה ניתן לבצע באזורים שונים של הגוף תחת הרדמה כללית או מקומית.

שאיבת שומן בבטן

האם תיעשה הרדמה כללית או מקומית?

הגורם המרכזי שקובע אם תיעשה שאיבת שומן בהרדמה מקומית או כללית היא מספר האזורים בגוף שמהם מעוניינים לשאוב (זרועות, ירכיים, בטן, ישבן), וכן כמות השומן הנשאבת. כלומר, המערב אזור אחד בלבד עשויה להידרש רק הרדמה מקומית ואילו במספר אזורים תידרש לרוב הרדמה כללית. יש לציין כי מדובר בנושא המשפיע גם העלויות שכן הרדמה כללית מחייבת את נוכחותו של רופא מרדים האמון על ביצועה, וישנם גם היבטים הקשורים לעלויות חדר הניתוח . עוד חשוב לדעת שכיום ניתן גם לעבור שאיבת שומן בבטן ללא הרדמה בכלל, כדוגמת שאיבת שומן בבטן ללא המבוססת על טכנולוגיית גלי רדיו, אולטרסאונד, לייזר ועוד.

בחירה נכונה של מנתח

בכל התחומים הרפואיים, וברפואה הפלסטית בפרט, ישנה חשיבות גדולה לבחירתו של הרופא המטפל. לשאיבת השומן עשויות להיות השלכות חיוביות מאוד על המראה של האדם, על שביעות רצונו מחזותו החיצונית, על ביטחונו העצמי ואף על יחסה של הסביבה כלפיו. כל זאת, בהנחה שהתוצאות אכן משביעות רצון לחלוטין.

מסיבה זו רצוי לבחור במנתח בעל ניסיון רב שביצע שורה ארוכה של שאיבות מוצלחות. דוגמא נאה לכך מהווה ד"ר אברהם אמיר, כירורג פלסטי בכיר העוסק כבר יותר מ- 30 שנים ברפואה בכלל ובכירורגיה פלסטית בפרט. לאורך השנים שימוש כסגן המנהל במחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח בילינסון, וכמרצה בתחום זה באוניברסיטת ת"א עם עשרות פרסומים מדעיים בנושא. ד"ר אמיר מלווה את מטופליו באופן אישי ועומד לצידם לכל אורך הדרך לאור הבנת חשיבותו העצומה של הניתוח לחייהם הפרטיים והחברתיים.

המעוניינים לקבוע פגישה ראשונה ולשוחח עם ד"ר אברהם אמיר מוזמנים להתקשר אלינו.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן