fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0506906090

שאיבת שומן בבטן – במה תלויות תוצאות הניתוח?

אחת הדרכים הנפוצות לסלק את עודפי השומן באזורים שונים בגוף ולחטב אותו, היא שאיבת שומן. הפעולה של שאיבת השומן נפוצה מאוד באזור הבטן, משום שמדובר באזור בעייתי שמאופיין בחלק מהמקרים בגושי שומן עקשניים.

גם בעלי אורח חיים בריא סובלים משומן עיקש

במהלך שאיבת שומן מבוצעים חתכים שאורכם כסנטימטר אחד לכל היותר, דרכם מוחדרת צינורית ממתכת, השואבת את תאי השומן באזור המנותח. נשים וגברים רבים מנסים לחטב אזורים אלו באופן עצמאי על ידי דיאטה ופעילות גופנית, אך במקרים רבים אינם מצליחים בכך, מטעמים שונים. לעתים, ישנם מצבורים שנותרים באזור, וכן אימונים אינטנסיביים לא יוכלו להסירם.

כמובן ששאיבת שומן אינה יכולה להחליף הרגלי חיים בריאים, אך היא בהחלט מסייעת להיפטר נקודתית ממצבורי השומן העיקשים.

גם במקרים שבהם הורדתם משקל משמעותי, או עברתן לידה, סביר מאוד להניח שלשומן על הבטן יתווספו עודפי עור רפוי – מה שלא מוסיף למראה של אף אחד. לכן, לעתים כדאי לבצע לאחר שאיבת שומן, גם מתיחת בטן, כדי לא להיוותר עם עודפי העור.

שאיבת שומן בבטן

במה תלויות התוצאות של שאיבת שומן?

תוצאותיו של שאיבת שומן תלויות בין היתר במספר תנאים – למשל גיל המטופל, מצבו הבריאותי, מצבו ההורמונלי, משקל גופו ועוד. אחד המרכיבים המרכזיים הוא אופי העור – כאשר עור גמיש ואלסטי צפוי להתהדק לגזרה החדשה של הגוף. כמובן שבאזורים ספציפיים, עשויים להישאר מצבורי שומן והמטרה היא לחטב אזור מסוים בגוף.

איך מרגישים לאחר הניתוח ?

בתום שאיבת שומן בבטן, ישנה תחושה של צריבה ואולי אף נפיחות. לרוב, מומלץ לנוח במשך כמה ימים לאחר הניתוח . בימים שלאחר הניתוח בדרך כלל המטופלים חובשים חגורות לחץ המחזקות את האזור המטופל. בתוך חודשים ספורים מיום הניתוח יהיה ניתן ליהנות מתוצאות סופיות של הניתוח .

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן