fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתיחת פנים: טיפול בעודפי העור, בעפעפיים ובצניחת רקמות

הפנים משמשות ככרטיס הביקור העיקרי שלנו, ופעמים רבות אנו מסוגלים להעריך את גילו של אדם רק מהתבוננות בתמונת הפנים שלו. אין איבר אחר בגוף, מעבר לצוואר, המגלה לנו את גילו של אדם, והפנים אף חושפות את כל הסודות הקטנים של תזונה בריאה או לא, האם האדם מעשן לאורך זמן, וכן האם הוא חשוף לשמש באופן תכוף.

כל אלה מצטברים יחד בחלק המשמעותי ביותר בגוף, ולרב המונח "גבר יפה" או "אישה יפה" מתייחסים לאזור הפנים. הבשורה הטובה – בשנים האחרונות אנו יכולים לרמות קצת את הטבע, ולשפר את המראה האסתטי באזור החשוב הזה, באמצעות מתיחת פנים.

ניתוח עפעפיים

מה כוללת מתיחת פנים?

עם השנים מצטברים עודפי עור והרקמות אינן מתוחות עוד כפי שהיו בצעירותנו. מתיחת עור משיבה את הגלגל אחורה באמצעות מתיחת רקמות ובעזרת הסרה של עודפי עור באזורים שונים בפנים.

שיפור משמעותי לאזור העיניים, העפעפיים ולעיתים גם הגבות

 

פנים מתחיל מהעפעפיים (ולעיתים גם מהגבות), שצונחים עם השנים בעקבות שינויי גיל, השפעות גנטיות, מחלה, שינויים במשקל ועישון. מעבר לצניחה מופיעים לעיתים כיסי שומן בחלקים השונים של העין ובין האף לעין, וכאשר מוסר שומן זה והעור נמתח מחדש (תוך הסרת העודפים) מתקבלת תוצאה נפלאה של עיניים רעננות וצעירות. לעיתים ישנם קמטוטי הבעה בצדי העיניים או קמטים בולטים יותר, ואף הם נמתחים ומטושטשים בתהליך.

הסרת עודפי הרקמות ומתיחת הרקמות שצנחו

עם השנים מצטברים עודפי שומן באזורים שונים בפנים, ומצטברים עודפי עור בלחיים, מתחת ללסת ובצוואר. בתהליך ניתוח מתיחת פנים המנתח אינו מבצע רק מתיחה של רקמת העור, אלא גם מסלק את השומן מתחת לסנטר, מאזן את כמות העור הדרושה לפנים, וכן מוסיף לעיתים מלאות באזור הלחיים, הנוטות לשקוע עם הגיל. שילוב של כל אלה מסייע להענקת מראה פנים צעיר, ויש האומרים כי מעלימה בין עשר לעשרים שנים מהגיל, תוך מספר שעות.

ההחלמה מניתוחי הפנים אורכת עד שלושה שבועות, במרבית המקרים, כאשר אחרי 10 ימים בלבד מוסרים התפרים או נמסים מעצמם, והפנים חוזרות ומקבלות את צורתן הסופית. מרבית האנשים חוזרים לעבודה ולפעילות גופנית כבר אחרי שלושה שבועות עד חודש, ונהנים מהמחמאות.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן