fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

מתיחת בטן ומתיחת פנים נפוצות יותר בחורף?

באיזו עונה מעדיפים מטופלים לעבור פלסטיים? על פי רוב, ומניסיוני בתחום הניתוחים הפלסטיים, הסתיו והחורף נחשבים לתקופות המובילות לביצוע פלסטיים. בקיץ, חלק גדול מהציבור מעדיף לא לעבור כלשהם, מכיוון שהוא לא רוצה להיות מוגבל – הקיץ הוא בדרך כלל זמן לטיולים ולבילויים עם המשפחה והילדים.

ישנם מטופלים שמעדיפים לבצע את הניתוחים הפלסטיים לפני החורף (כלומר בחודשים נובמבר עד אמצע דצמבר) ובכך 'לכוון' את תקופת ההחלמה מהניתוחים, שלרוב אורכת שבועות בודדים, עד לחודש ינואר.

מנגד, ישנם כאלו שלא יפריע להם לעבור את הניתוח בחודשים ינואר-פברואר, כך שעד חג הפסח הם יסיימו את תקופת ההחלמה. בכל מקרה, בבואכם לעבור פלסטי, קחו בחשבון את תקופת ההחלמה. זו הסיבה המרכזית שבגינה רבים מעדיפים לעבור את הניתוח בחורף.

נתמקד כאן בכמה ניתוחים מרכזיים שאני מבצע: מתיחת פנים, הרמת עפעפיים, מתיחת בטן והצמדת אוזניים, ובסיבות מדוע רבים מעדיפים לעבור את הניתוח בחורף.

הזרקת בוטוקוס

פנים

הרמת עפעפיים וגם מתיחת פנים, דורשים הימנעות מחשיפה לשמש, שכן עלולים להיווצר כתמים כהים באזורי הצלקות ובאזורים אחרים, כתוצאה מהחשיפה לשמש. כידוע, השמש חזקה הרבה יותר בקיץ לעומת החורף, ולכן הסיכוי שכתמים כאלו יופיעו על העור, עולה.

בנוסף, לאחר ביצוע מתיחת פנים, יש צורך בחבישת מסכה למספר ימים, דבר שנוח יותר לחבוש בחורף. כמו כן, נשים רבות מעדיפות לכסות את הפנים בצעיף כאשר הן יוצאות מהבית בשבועות ההחלמה. די ברור שבצעיף נוח יותר להשתמש בחורף ולא בקיץ.

מתיחת בטן

גם זה זוכה לעדנה רבה יותר בימי הסתיו והחורף, בעיקר בשל המחוך שיש ללבוש במשך תקופת ההחלמה. המחוך עשוי מחומרים סינתטיים ולכן כשהעור מתחכך בו בחודשי הקיץ, עלול להיווצר גירוי. המחוך גם עשוי לגרום לחום ולהזעה, מה שמגביר את תחושת הגירוי. בחורף נעים ונוח יותר להסתובב עם המחוך ולכן ההעדפה היא לבצע מתיחת בטן בחודשים הקרים יותר.

הצמדת אוזניים

מדובר שניתן לבצע גם בילדים מגיל 6 והלאה ונועד לתקן את המראה הבולט שיש לאוזניים במקרים מסוימים. הצמדת אוזניים עוברים גם מבוגרים וגם ילדים, וגם כאן, רבים מעדיפים לעבור את הניתוח בחודשי החורף. הניתוח מצריך חבישה של האוזניים בשבוע הראשון, שמכסה חלק גדול מהראש.

לכן, במיוחד אם מדובר בילדים (להם אין סבלנות רבה…), ההעדפה של רבים היא לבצע את הניתוח בחורף. בדרך כלל, התקופה ה'חמה' יותר היא חג החנוכה, בו ילדים רבים מנצלים את ימי החופשה לטובת ההחלמה

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן