fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0506906090

שאיבת שומן מחיר, כמה עולה ועל פי מה מתמחרים

מחיר שאיבת שומן

שאיבת שומן נועדה לטפל במאגרי שומן שהצטברו במספר אזורים בגוף, כאשר את הבעיה לא הצליח האדם לפתור באמצעות פעילות גופנית ודיאטה. מדובר בהליך נפוץ המבוצע במרפאת ד"ר אברהם אמיר, מנתח פלסטי בכיר המלווה את המנותחים באופן אישי וקרוב לכל אורך הדרך. מטבע הדברים, אנשים ששוקלים לעבור את הליך מתעניינים בשאלה כמה עולה שאיבת שומן, ובמאמר הבא נבהיר את הדברים.

בטן שטוחה - האם זה אפשרי ואיך שומרים עליה

דברים שחשוב לדעת על שאיבת שומן

לפני שנענה על השאלה שלעיל רצינו לספר לכם כמה דברים חשובים על שאיבת שומן. מדובר המבוצע בהרדמה מקומית או כללית שאורך כ – 90 דקות ואינו מצריך אשפוז לילה. כאמור, הניתוח עשוי להתבצע באזורים שונים של הגוף כגון זרועות, ירכיים ובטן. במהלכו מזריק ד"ר אמיר נוזלים לאזור השאיבה המיועד ולאחר מכן שואב את השומן מתוך חתכים זעירים של מילימטרים ספורים, באמצעות צינוריות שמחוברות אל מכונת שאיבה בוואקום. יש לציין כי לניסיונו ולמידת מקצועיותו של המנתח עשויה להיות השפעה מכרעת על התוצאות, ושעליו לעקוב בקפדנות אחר כמויות השומן שנשאבות כדי שלא להפר את מאזן נוזלי הגוף. בנוסף, התוצאות מושפעות מפרמטרים אישיים כגון גיל המנותח, אופי העור וכדומה.

עלויות שאיבת שומן

מחיר שאיבת שומן בבטן או באזורים אחרים אינו אחיד וקבוע, ועשוי להשתנות בהתאם למספר היבטים כגון היקף השומן הנשאב, אזור השאיבה, הטכניקה, המוניטין של הרופא ועוד. כך לדוגמא, שאיבת שומן מהבטן נחשבת ליקרה יחסית לאזורים אחרים שכן במרבית המקרים מדובר בכמויות גדולות יותר של שומן שמצטברות באזור נרחב, ולעיתים גם נדרש יותר מטיפול אחד על מנת להשלים את ההליך. המשמעות היא עלויות גבוהות יותר שקשורות בתשלום על חדר הניתוח ועל שעות העבודה של הרופא המרדים. מעבר לכך, המחיר מושפע מהשיטה הניתוחית כמו צינוריות רוטטות או משאיבה ללא עם אולטרה-סאונד, לייזר וכדומה.

הבדלים בין מרפאות ומנתחים

לאנשים ששואלים כמה עולה שאיבת שומן מהבטן או מכל אזור אחר בגוף חשוב לדעת שישנם הבדלי מחירים גם בין המרפאות. כך לדוגמא, מנתחים צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים יגבו לרוב מחירים נמוכים יותר מאלו של מנתחים מנוסים ובכירים, ואילו מרפאות שזכו למוניטין ושוכנות באזור המרכז יגבו מחיר גבוה יותר בדרך כלל לעומת אחרות. אמנם, עלויות גבוהות אינן מבטיחות תוצאות מושלמות אך במרבית המקרים עומדות מאחוריהן סיבות טובות. מוניטין של מרפאה ומנתח אינם נצברים סתם כך או בזמן קצר אלא נובעים משורה ארוכה של מוצלחים, וכן מידע עשיר המאפשר להתמודד היטב עם קשיים, סיבוכים ומצבים בריאותיים שונים.

מעוניינים פרטים נוספים על מחיר שאיבת שומן בבטן? מעוניינים לקבוע פגישה עם ד"ר אברהם אמיר? התקשרו כעת.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן