fbpx

ד״ר אברהם אמיר

מנתח פלסטי בכיר

0509691393

ההבדל בין מתיחת בטן ושאיבת שומן

מתיחת בטן ושאיבת שומן נחשבים להליכים פופולריים בקרב נשים וגברים משום שהם מסייעים להצרת היקפים ולמראה אסתטי יותר, ומעניקים פתרון באופן שלרוב לא ניתן להשיג אותו בשיטות אחרות. מהם ההבדלים בין שתי השיטות ולמי כל אחת מתאימה?

מתיחת פנים

מתיחת בטן – מטרה וקהל יעד

מתיחת בטן היא הליך שנעשה באמצעות פרוצדורה ית, בה מסירים עודפי עור ושומן מאזור הבטן. מטרת מתיחת הבטן היא להצר את ההיקפים ולעצב את פלג הגוף האמצעי.הניתוח יתאים לרוב למי שמעוניין בגזרה מהודקת יותר ולא מצליח לעשות זאת באופנים אחרים כמו פעילות גופנית או דיאטה.

כמו כן,הניתוח מתאים במיוחד למי שחווה מתיחה של עור באזור הבטן הנובעת מהשמנה ומהרזיה, ובמקרה של נשים, מהריונות. מועמדים אלו לא יוכלו לרוב לכווץ את העור באמצעות פרוצדורות אחרות ו מתיחת בטן יהווה פתרון מצוין. בנוסף, מי שיכול לעבור מתיחת בטן יהיה מועמד אשר אינו סובל מעודף משקל גדול, אלא דווקא מי שסובל מעודף שומן ועור מועט יחסית.

שאיבת שומן – מטרה וקהל יעד

הליך שאיבת שומן הוא הליך שגם נעשה באמצעות פרוצדורה ניתוחית ובנוסף ליתרונות האסתטיים של הליך זה, הוא גם מעניק יתרונות בריאותיים. מבחינת קהל יעד שאיבת שומן יתאים גם הוא למי שאינו סובל מעודף רב של משקל ושהעור שלו יחסית גמיש. הסיבה לכך היא שעודפי העור לאחר השאיבה, צריכים להתכווץ באופן טבעי על מנת להשיג תוצאות אסתטיות מרביות. על כן, שאיבת שומן יהיה מתאים במיוחד לאנשים לפני גיל 40, מה ששונה מ מתיחת בטן.

מתיחת בטן ושאיבת שומן – ההבדלים בין הפרוצדורות

ניתוח שאיבת שומן אורך כשעה-שעתיים לעומת ניתוח מתיחת בטן שנמשך כשעתיים עד ארבע שעות. ניתוח מתיחת בטן מתבצע גם הוא בהרדמה כללית ומתחיל בשאיבת שומן מהבטן ומהמותניים על ידי חתך רוחבי בשיפולי הבטן. לאחר מכן יופרדו שכבות העור והשומן
מהשריר ויעשה חתך סביב הטבור, באופן שיותיר אותו מחובר לבטן אך יאפשר את המתיחה מעליו. בשלב הבא שרירי הבטן יצופפו זה לזה ויהודקו, יוסרו עודפי העור והשומן והעור ימתח וייתפר בחזרה.

שאיבת שומן מתבצע בהרדמה כללית ולאחר מכן נעשים חתכים קטנים במקום ממנו שואבים את השומן. דרך חתכים אלו מכניסים את מחט הקנולה לרקמות השומן הממוקמות מתחת לעור. דרך המחט כל השומן יוצא החוצה בקצב איטי. תקופת ההחלמה משתי הפרוצדורות היא כחודש, למרות שניתן לחזור לשגרה באופן הדרגתי לאחר שבוע.

Schedule a meeting

לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות

כל שנדרש כדי להרגיש מלאת חיים וביטחון עצמי

קביעת פגישת יעוץ

דילוג לתוכן